واگذاری تلفن ثابت بدون توقف ادامه دارد

واگذاری تلفن ثابت بدون توقف ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، همان طور که می دانید ۵ سال از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران می گذرد و ۴/۷۸۰/۰۰۰ نفر برای تلفن ثابت ثبت نام کرده اند که از میان آنها تلفن ۴/۶۷۰/۰۰۰ مشترک برقرار می باشد و ۱۱۰/۰۰۰ نفر در نوبت واگذاری قرار دارند. طبق گفته روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ثبت نام و واگذاری تلفن ثابت در سال های بعد از خصوصی سازی مخابرات ایران هیچ وقت توقف پیدا نکرده و در طول این مدت تلفن بیش از ۹۹درصد درخواست کنندگان واگذار گردیده است.

ثبت نام تلفن
هم اکنون در کل کشور تنها ۱۱۰/۰۰۰ مشترک در نوبت تلفن ثابت هستند که با برنامه ریزی های انجام شده و برخلاف محدودیت های مالی که نشات گرفته از کم شدن تعرفه های مخابراتی در سال ۱۳۹۳ می باشد ، قسمت بزرگ این تعهدات تا آخر سال پایان می یابد.

روابط عمومی مخابرات با اشاره به جایگاه تلفن ثابت در جهان این چنین گفت : هم اکنون روند توسعه تلفن ثابت در جهان به صورت معکوس است و در ایران برخلاف ضریب نفوذ بیشتر از میانگین جهانی ، از جمله کشورهایی است که در این مقوله درخواست کنندگان کمتری دارند و شرکت مخابرات ایران با دانش کافی از این نیاز و به رغم مشکلات مالی به صورت قاطع به تامین امکانات می پردازد.

شایان ذکر است تقریبا از ۱۰ سال پیش ، ۵ شرکت در قسمت تلفن ثابت مجوز ارائه خدمات را داشتند ، به همین خاطر به علت تعرفه پایین خدمات تلفن ثابت ، تنها ۰/۲درصد از بازار جذب شدند اما شرکت مخابرات ایران همیشه آمادگی خود را برای همکاری با شرکت های دارای مجوز قدیم و جدید اعلام کرده است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید