مکالمه نامحدود برای همراه اولی ها

مکالمه نامحدود برای همراه اولی ها

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، به احتمال زیاد مشترکین اپراتور همراه اول از "طرح هدف رو بزن" آگاهی دارند. این طرح ویژه مشترکین دائمی تعریف شده بود که قبلا نیز در سایت رند آنرا معرفی کرده بودیم. در همین راستا شرکت همراه اول از مهرماه ۱۳۹۴ طرح نامحدود "هدف رو بزن" را برای هر دو گروه مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل اجرا کرده است.

مکالمه رایگان
ویژگی طرح جدید این است که مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری می توانند با پرداخت مبلغی که خود همراه اول مبلغ آن را نسبت به استفاده و مکالمه مشترک محاسبه می کند ، به مدت زمان ۱ ماه از مکالمه داخل شبکه (تلفن ثابت و همراه اول) به صورت نامحدود استفاده نمایند.



شیوه فعالسازی

در طرح هدف رو بزن برای هر مشترک ، یک هدف اختصاصی مشخص شده که برای اطلاع یافتن از هدف مذکور و دریافت کردن راهنمای اختصاصی طرح باید کد #۱۰۰۰* را شماره گیری کند و بعد از زدن کد ، در پاسخ به درخواست مشترک برای دریافت کردن راهنمای ویژه طرح ، میزان هدف در نظر گرفته شده در یک پیام کوتاه به شخص اعلام می گردد و هر مشترک در صورت علاقه می تواند با شماره گیری کد#۱*۱۰۰۰* درطرح ثبت نام کنند.



مثال

به طور مثال شما پس از گرفتن کد #۱۰۰۰* شماره گیری می کنید. مبلغ ۳۰/۰۰۰ تومان را به شما نشان می دهد. اگر تایید کنید و سیم کارت شما دائمی باشد ، مبلغ ۳۰/۰۰۰ تومان به قبض شما اضافه می شود ولی تا ۱ ماه می توانید با همراه اولی ها و تلفن ثابت به رایگان صحبت کنید.



نکات قابل توجه

- بهای هدف برای مشترکان سیم کارت های اعتباری که ثبت نام کرده اند ، از اعتبارشان کم می شود و برای مشترکان سیم کارت های دائمی در صورت حساب محاسبه می شود.

- لحظاتی پس از ثبت نام یک بسته هدیه برای مشترک فعال خواهد شد که با استفاده از آن همه مکالمات درون شبکه به مدت زمان ۱ ماه رایگان می شود.

- وب سایت رند هیچگونه مسئولیتی در قبال نحوه محاسبه هزینه ها ندارد و این مطلب صرفا جهت اطلاع رسانی بازنشر شده است.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید