راهنمای خرید محصولات رایتل به صورت حضوری و غیرحضوری

راهنمای خرید محصولات رایتل به صورت حضوری و غیرحضوری

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از روابط عمومی شرکت رایتل ، کسانی که علاقه مند به تهیه محصولات رایتل هستند ، می توانند از این پس خریدهای رایتلی خود را بدون نیاز به مراجعه فیزیکی و از طریق روش های غیرحضوری انجام دهند. هم اکنون شرکت رایتل سیم کارت های دائمی ، اعتباری ، دیتا ، دانگل وای فای و نرم افزارهای کاربردی را در سبد محصولات خود قرار داده است.

فروش اینترنتی رایتل
علاقمندان به خرید محصولات رایتل می توانند به دو روش حضوری و غیرحضوری برای تهیه کالای مورد نیاز خود اقدام نمایند. همچنین افرادی که علاقمند به تهیه محصولات این اپراتور هستند می توانند به غیر از کانال های فروش حضوری از طریق کانال فروش غیرحضوری رایتل نیز جهت خرید خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است در شیوه حضوری کاربر می تواند با مراجعه به نمایندگی ها و یا دفاتری که محصولات رایتل را عرضه می کنند برای خرید یا فعالسازی محصول خود اقدام نمایند. همچنین به جز روش خرید حضوری ، امکان خریداری سیم کارت های مختلف رایتل در طرح های مخصوص و پر تنوع این اپراتور ، با هدف پوشش دهی سلیقه های مختلف و نیازمندی کاربران به صورت غیرحضوری فراهم گشته است.

سفارشات اینترنتی طی مدت زمان حداکثر ۵ روز کاری از طریق پست به آدرس مشتری در سراسر ایران تحویل داده می شود و پیگیری خرید و رهگیری بسته ها از طریق کد رهگیری پستی در وب سایت رایتل امکانپذیر می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید