خدمات بهینه و به صرفه ایرانسل برای حجاج

خدمات بهینه و به صرفه ایرانسل برای حجاج

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت ایرانسل مثل سال های قبل ، خبر از ارائه ارزان ترین و به صرفه ترین تعرفه در تماس ها به حجاج ایرانی بیت الله الحرام ، برخورداری کاملا رایگان از خدمات اینترنت همراه و همچنین واگذاری سیمکارت رایگان به حجاج ، داد. روابط عمومی شرکت ایرانسل اعلام نمود تعرفه تماس های ورودی و خروجی از تمام سیم کارت های این اپراتور به هر مکانی در کشورمان فقط ۵۹۹ تومان و هزینه ارسال هر پیامک نیز ۲۴۹ تومان می باشد. همچنین دریافت پیامک و استفاده از خدمات اینترنتی سیم کارت های ایرانسل کاملا رایگان خواهد بود. این طرح تا زمان بازگشت آخرین کاروان به کشور برقرار است.

خانه خدا

شرکت ایرانسل برای تمام حجاج سیمکارت رایگان نیز تهیه کرده است که حجاج می توانند با مراجعه به سرپرست کاروان خود نسبت به دریافت این سیم کارت اقدام نمایند. تمامی مشترکین سیم کارت های ایرانسل در طول این طرح هیچ گونه هزینه اولیه ای جهت رومینگ پرداخت نمی کنند

مسافران خانه خدا می توانند جهت رسیدن به سوالات خود از سه روش زیر استفاده نمایند :

  • تماس با مرکز پشتیبانی از خدمات ویژه حجاج به شماره ۷۱۱ و یا ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰
  • تماس از طریق پست الکترونیکی به آدرس haj@mtnirancell.ir
  • مراجعه به کارشناسان شرکت ایرانسل ، مستقر در مکه مکرمه

حجاج گرامی می توانند جهت استعلام وضعیت رومینگ و وضعیت فعالسازی سرویس رایگان سیم کارت خود ، ۲۴ ساعت قبل از سفر شماره دستوری #۱*۱۱۱* (ستاره ۱۱۱ ستاره ۱ مربع) را گرفته و وضعیت شماره خود را بررسی نمایند. همچنین جهت فعالسازی این سرویس مشترکین باید شماره ۷۰۰ را از سیم کارت های خود شماره گیری کنند.

جهت شارژ نمودن سیم کارت های ایرانسل ، فقط کافی است مشترک عضو یکی از بانک ها متصل به شبکه شتاب بوده و رمز دوم یا اینترنتی خود را داشته باشد.

جهت مشاهده خدمات همراه اول به حجاج از لینک زیر می توانید استفاده نمایید :

همراه اول

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید