تذکر تنظیم مقررات به چند اپراتور اینترنت

تذکر تنظیم مقررات به چند اپراتور اینترنت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، غلامرضا داداش زاده معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور برای بعضی از اپراتور های عرضه کننده اینترنت پرسرعت کشور ، زنگ خطر را به صدا درآورد. معاون رگولاتوری کشور به اپراتورهای شاتل ، های وب ، ندا گستر صبا و ایرانسل اخطار داد که فروختن اینترنت پرسرعت این اپراتورها را متوقف خواهد کرد. وی همچنین از ارجاع دادن پرونده شرکت پیشگامان کویر یزد به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

داداش زاده
داداش زاده این چنین گفت: طبق نظارت های صورت گرفته سه اپراتور اینترنت پر سرعت ADSL که شامل ندا گستر صبا ، های وب و شاتل می باشند به علت نداشتن تناسب میزان پهنای باند با تعداد مشترکین و اپراتور وایمکس ایرانسل به علت نصب نکردن سامانه سنجش کیفیت اینترنت اخطار متوقف شدن را دریافت کردند.

وی ادامه داد: شش شرکت مخابرات استانی به علت وضعیت نامطلوب پهنای باند اینترنت اخطار توقف فروش را دریافت کرده بودند که از بین این شش استان ، چهار استان آذربایجان شرقی ، خراسان رضوی ، همدان و کرمان این مشکل را برطرف کرده ولی دو استان اصفهان و مرکزی به علت نداشتن بهبود وضعیت پهنای باند ، غیر از اعمال مقررات مندرج در پروانه به سازمان تعزیرات حکومتی نیز معرفی خواهند شد.

در آخر داداش زاده تاکید کرد: شرکت پیشگامان کویر توسعه ارتباطات به علت رعایت نکردن مصوبه ۱۸۱ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و گران فروشی غیر از معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی ، متعهد شده است که ۱۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان را به مشترکین خود پرداخت نماید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید