قبل از خرید گوشی هوشمند برای کودکان این مطلب را بخوانید

قبل از خرید گوشی هوشمند برای کودکان این مطلب را بخوانید

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در زندگی مدرن و جدید اکثر خانواده ها برای فرزندان خود از سن کم دستگاه های هوشمند خریداری می کنند تا آنها سرگرم شوند و یا از طریق این سیستم ها آموزش ببینند. اما حتما به این قضیه فکر کرده اید که استفاده از اسمارت فون ها از سن کم برای کودکان مناسب نیست. یک روانشناس کودک به نام "دکتر جو آوسترمن" در بیمارستان اطفال "کلیولند" هشدارهایی مربوط به استفاده کودکان زیر ۱۰ سال از گوشی های هوشمند داده است.

گوشی موبایل کودکان

طبق گفته این روانشناس ، کودکان در صورت استفاده از تلفن ها و تبلت های هوشمند باید به اندازه کافی به بلوغ فکری رسیده باشند تا بتوانند خطرات گشتن در فضای سایبری را درک نمایند. همچنین پدر و مادر کودکان باید قوانینی را برای فرزندانشان در رابطه با شیوه کار کردن این وسایل اجرا نمایند و با صحبت کردن با آنان از قدرت فهمیدن استفاده درست کودکان از وسایل هوشمند مطمئن شوند.

دکتر آوسترمن ادامه داد: بهتر است والدین فرزندان خود را تحت نظر داشته باشند و با کودکان خود طوری رفتار کنند که آنان تشویق شوند در صورت برخورد با هر مشکلی در رابطه با استفاده از اسمارت فون ها ، پدر و مادر خود را از موضوع آگاه سازند.

نتیجه اینکه بهتر است والدین شیوه های کنترل درست روی گوشی های کودکان خود داشته باشند. همچنین این فکر جالب است که والدین در خصوص استفاده از تلفن های هوشمند با فرزندانشان قراردادی تهیه کنند و همه اعضای خانواده آن را امضاء کنند تا همه چیز در چهار چوب کلی طی شود و هم خانواده در مورد استفاده کودک خود از اسمارت فون ها آگاه باشد هم کودک در محیط سالمی از این وسیله ها استفاده نماید.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید