تفاهم نامه همکاری رایتل و سازمان فنی حرفه ای امضا شد

تفاهم نامه همکاری رایتل و سازمان فنی حرفه ای امضا شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت رایتل طی امضای تفاهم نامه ای با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ، شرایطی را برای کاربران خود فراهم کرده که می توانند از آموزش های قابل ارائه سازمان فنی حرفه ای در فضای مجازی در داخل شبکه رایتل استفاده نمایند. در همین راستا اپراتور رایتل و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان دو مجموعه از زیر مجموعه های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تفاهم نامه همکاری متقابلی به هدف فراهم ساختن شرایط مورد احتیاج برای رشد بیشتر حوزه خدمات آموزشی برقرار کردند.

تفاهم رایتل

این تفاهم نامه دو ساله است و طبق آن شرکت رایتل و سازمان آموزش فنی و حرفه ای اقدام به ایجاد کردن کار گروه مشترک فنی ، مالی و حقوقی کرده اند و مدل های اجرایی پروژه های آینده را عرضه خواهند کرد.

طبق این تفاهم نامه کاربران رایتل می توانند با استفاده از زیر ساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات رایتل در هر ناحیه از کشور که تحت پوشش شبکه رایتل باشد به متن قرار داده شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای دسترسی پیدا کنند.

براساس این تفاهم نامه و در ادامه طرح رای آموز شرکت رایتل ، تمام آموزش ها به صورت الکترونیکی و فضای مجازی تحت پوشش وب و تلفن های همراه دنبال می شود و از این به بعد آموزش های فنی و حرفه ای وارد جریان تازه ای از فناوری روز دنیا خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید