خرید شارژ ارزان دام جدید کلاهبرداران اینترنتی

خرید شارژ ارزان دام جدید کلاهبرداران اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با زیاد شدن برنامه های اینترنتی کاربران تبلیغات زیادی با موضوعات مختلف دریافت می کنند. یکی از تبلیغات رایج خرید شارژ ارزان تلفن همراه است. از این رو پلیس فتا استان گیلان در مورد سرقت و کلاه برداری اینترنتی در مورد خریداری شارژ تلفن همراه تذکراتی جدی داده اند و از مردم خواسته اند که بیشتر مراقب خریدهای اینترنتی خود باشند.

سرهنگ ایرج محمدخانیسرهنگ ایرج محمدخانی - رئیس پلیس سایبری استان گیلان

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان ، سرهنگ ایرج محمدخانی اینچنین گفت : در روزهای گذشته تبلیغاتی با تیتر خرید شارژ ارزان در فضای مجازی انتشار یافته که افراد را به خریداری شارژ ارزان تلفن همراه از روش پرداخت الکترونیک تقلبی تشویق می کنند.

محمدخانی ادامه داد : علاقه کاربران برای خریداری ارزان و نداشتن آگاهی لازم در زمان مراجعه به وب سایت ذکر شده زمینه به سرقت رفتن اطلاعات بانکی کاربران که شامل شماره کارت ، رمز اینترنتی ، CVV2 و تاریخ انقضای کارت را برای سارقین در فضای مجازی فراهم می سازد.

وی با بیان اینکه ، کلاه برداری و سرقت به این شیوه و ایجاد شدن سایت های تقلبی در فضای مجازی با هدف کلاه برداری در هفته های اخیر زیاد شده ، از اینرو به عموم مردم توصیه کرد در صورت مواجه شدن با پیشنهادهای جالب در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از ارائه دادن  مشخصات حساب بانکی خود خودداری کنند و در زمان پرداخت اینترنتی پول خود را از طریق درگاه های الکترونیک بانک ها ، از اصالت آن کاملا اطمینان پیدا کرده و برای وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود همیشه از پروتکل امن https استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند و در صورت دیده شدن موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا گزارش دهند.

وب سایت رند به کاربران خود پیشنهاد می کند قبل از خرید اینترنتی از وجود و صحت نماد اعتماد الکترونیکی آن سایت اطمینان حاصل نمایند.

 
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید