وب سایت رند به نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره ارتقاء یافت

وب سایت رند به نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره ارتقاء یافت

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، وب سایت هایی از نظر پرداخت امن و مطمئن هستند که دارای نماد اعتماد الکترونیکی (eNamad) باشند. این نماد الکترونیکی دارای رتبه بندی یک و دو ستاره است و وب سایت هایی که رتبه دوستاره را داشته باشند ، معتبرتر و امن تر به حساب می آیند. وب سایت رند نیز توانست بعد از چندین سال فعالیت مستمر موفق شود به نماد ۲ ستاره دست پیدا کند.

نماد اعتماد

نماد الکترونیکی را ده ها هزار وب سایت ایرانی اخذ کرده اند ولی تنها ۴۵۵ سایت (تا به امروز) توانسته اند نماد دو ستاره را کسب کنند. یکی از مهمترین دلایل اخذ نماد دوستاره ، اجرای پروتکل SSL در سایت رند بود که چندی پیش نیز خبر آن را منتشر کردیم. امیدواریم بتوانیم امنیت و امکانات جدید را در کنار هم برای شما کاربران فراهم کنیم.



نماد اعتماد الکترونیک چیست

این نشان که از طرف "مرکز توسعه تجارت الکترونیک" صادر می شود ، برای تایید فروشگاه های اینترنتی در ایران استفاده می شود. یعنی اگر وب سایتی این نماد را داشته باشد ، کاربران می توانند به راحتی به آن فروشگاه اعتماد کرده و پرداخت آنلاین انجام دهند. شرایط سخت در واگذاری و به دست آوردن این نماد ، باعث شده است که هر فروشگاهی نتواند به راحتی این نشان را کسب کند. شما می توانید اطلاعات بیشتر را در وب سایت نماد اعتماد الکترونیک به دست آورید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید