امتیاز ویژه به خریداران سیم کارت ایرانسل در ماه مبارک رمضان

امتیاز ویژه به خریداران سیم کارت ایرانسل در ماه مبارک رمضان

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، ایرانسل برای ارائه طرح های تشویقی بهتر و جذب مشترکین جدید ، اقدام به ارائه طرح های ویژه ای برای خریداران سیم کارت های اعتباری به مناسبت ماه مبارک رمضان کرده است. این شرکت همچنین طرح های ماه رمضان را برای مشترکین قدیمی خود عرضه کرده بود که در وب سایت رند اطلاع رسانی شده بود.

مهمانی خدا


یک هفته مهمان ما باشید

مشترکین با خرید سیم کارت های اعتباری و افزایش اعتبار به میزان حداقل ۱۰۰۰ تومان ، می توانند به مدت یک هفته از مکالمه و پیامک نامحدود درون شبکه استفاده نمایند. این طرح در فاصله زمانی ۱ الی ۲۳ تیرماه ۱۳۹۴ قابل فعالسازی و استفاده است.


شارژ × ۳

خریداران جدید می توانند با شارژ کردن حداقل ۵۰۰۰ تومان سیم کارت خود از ۲ برابر مبلغ شارژ که فقط در همان روز قابل استفاده است ، بهره مند شوند.


اینترنت و سیم کارت هدیه

با فعالسازی سیم کارت جدید و شارژ حداقلی ۲۰۰۰ تومان ، مشترکین می توانند از ۵۰۰ مگابایت اینترنت همراه هدیه (هر ماه ۱۰۰ مگابایت تا ۵ ماه) بهره مند شوند. همچنین مشترکین در صورت تمایل می توانند سیم کارت هدیه نیز دریافت کنند. برای درخواست سیم کارت هدیه باید یک پیامک بدون متن به سامانه ۲۱۱۲ ارسال کرده و در صورت مورد تایید بودن کدپستی یک پیامک دیگر به سامانه ۲۱۱۵ ارسال کنید. سیم کارت هدیه کاملا رایگان بوده و شامل هدیه اینترنت همراه نیز می باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید