تعویض سیم کارت ایرانسل به 4G با یک تماس تلفنی

تعویض سیم کارت ایرانسل به 4G با یک تماس تلفنی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت ایرانسل برای آسان شدن فرآیند تعویض سیم کارت و ارتقا سیم کارت ساده به سیم کارت نسل چهارم یا همان "یوسیم" که قابلیت متصل شدن به شبکه نسل چهارم را دارد ، امکان سفارش دادن تلفنی سیم کارت جایگزین و پیگیری عدم امکان برقراری ارتباط و رفع شدن آن را فراهم کرده است.

تعویض سیم کارت

از این پس کاربران ایرانسل که ساکن استان تهران هستند می توانند با یک تماس تلفنی سیم کارت ایرانسل خود را به یوسیم تغییر دهند. همچنین مشترکینی که به دلیل مفقود شدن یا سوختن سیم کارت خود باید سیم کارت جایگزین دریافت نمایند ، می توانند از همین روش که یک تماس تلفنی است به آسانی در محل خود (که باید در محدوده مناطق ۲۲گانه استان تهران) و در مدت زمانی مشخص شده سیم کارت جدید ایرانسل را دریافت نمایند.

سیم‌کارت جایگزین یک ساعت بعد از تحویل به مشترک فعال می‌ گردد و بهای آن برای سیم‌کارت جایگزین نسل چهارم ۱۲۹۲۰۰ ریال و برای سیم‌کارت جایگزین معمولی ۶۹۲۰۰ ریال می باشد که به صورت نقدی به پیک تحویل داده می‌شود.

مشترکین ایرانسل می‌توانند به وسیله تماس با شماره‌های ۷۰۳۳ از خطوط ایرانسل و همچنین تماس با شماره ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ از سایر خطوط ، در تمامی ساعت ها و روزهای هفته ، درخواست دریافت سیم‌کارت جایگزین را ثبت و یا پیگیری نمایند. گفتنی است تحویل سیم‌کارت جایگزین به مشترکین از روز شنبه تا پنج‌شنبه و در ساعت مشخص شده در محدوده زمانی ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر انجام می‌شود.

عوض کردن سیم کارت

مشترکین ایرانسل می‌توانند علاوه بر درخواست سیم‌کارت جایگزین ، از طریق تماس با شماره های ذکر شده ، درخواست مسدود کردن شماره خود را بدهند و یا برای رفع قطع بودن شماره خود اقدام نمایند.

باید توجه داشته باشید که درخواست سیم‌کارت جایگزین ، قطع کردن و یا برطرف کردن قطع سیم‌کارت تنها با تقاضای مالک سیم‌کارت ثبت و انجام می شود و در زمان تحویل سیم‌کارت نیز حضور مالک به همراه اصل کارت ملی (یا شناسنامه جدید حاوی کد ملی) و یک برگ کپی از آن الزامی می باشد.

شایان ذکر است سرویس جدید ایرانسل ، در حال حاضر در تهران بزرگ روی کار آمده و به زودی در سایر استان ها نیز قابل دسترسی می شود.

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید