باشگاه مشتریان همراه اول راه اندازی شد

باشگاه مشتریان همراه اول راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور اول کشور برای مشتریان خود یک باشگاه راه اندازی کرده که "باشگاه فیروزه ای" نام دارد. هدف از ایجاد این باشگاه ارائه خدمات ویژه به مشتریان ، تقویت ارتباط متقابل بین همراه اول و مشترکان برای ارائه خدمات بهتر و بالا رفتن رضایت مشتریان است. این باشگاه از تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۳۹۴ شروع به کار کرده است.

باشگاه فیروزه ای
این باشگاه مختص دارندگان سیم کارت های دائمی می باشد که با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه ای می توانند به ازای هر پرداخت و همچنین شرکت کردن در بعضی فعالیت ها مثل نظرسنجی ها امتیاز بگیرند و از امکانات متنوع باشگاه مشتریان استفاده کنند ، این امکانات شامل موارد زیر است :

- معاوضه امتیازات به دست آمده با بسته ها و هدایای ویژه
- شرکت در قرعه کشی ها
- استفاده از تخفیفات ویژه محصولات و خدمات شرکت ها و فروشگاه های تجاری و تفریحی طرف قرارداد با باشگاه فیروزه ای


راهنمای عضویت و استفاده از خدمات باشگاه فیروزه ای

مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می توانند با ارسال پیام کوتاه حاوی عدد ۱ به سامانه پیامکی "۸۰۴۷" و یا شماره گیری کد #۸* بعد از دریافت پیام خوش آمدگویی به صورت رایگان در باشگاه عضو شوند. اعضای باشگاه بعد از ورود به باشگاه و دریافت تأییدیه ثبت نام (پیام خوش آمدگویی) ، شروع به گرفتن امتیاز می کنند. همچنین با پرداخت بها در ازای میزان کارکرد ، امتیاز کسب می کنند که این کارکرد شامل مکالمه و پیام کوتاه داخل و خارج شبکه ، اینترنت نوترینو ، تماس های رومینگ بین الملل و بسته های ارزش افزوده می باشد.
در حال حاضر ، به ازای هر ۱۰۰۰ تومان پرداختی توسط عضو باشگاه ، ۵ امتیاز برای وی محسوب می شود. گفتنی است امتیازها غیر قابل انتقال می باشد.

امتیازات هر مشترک به صورت هفتگی محاسبه می شود که مقطع زمانی هر هفته از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد شنبه تا ۲۳:۵۹ جمعه می باشد. اعضای باشگاه می توانند با استفاده از امتیازات جمع آوری شده ، اقدام به خرید محصولات در نظر گرفته شده برای باشگاه فیروزه ای (بسته ها ، شرکت در قرعه کشی های مختلف همراه اول و غیره ...) کنند.

تاریخ انقضای امتیازات کسب شده در برابر هر پرداخت ، دو سال پس از تاریخ پرداخت خواهد بود و در صورت استفاده نکردن تا آن تاریخ ، امتیازات مربوط به آن پرداخت از مجموع امتیازات مشترک کسر خواهد شد. شایان ذکر است زمان خرید و مصرف کردن امتیازات ، سیستم آن به شیوه ای طراحی شده  که امتیازاتی که زودتر کسب شده اند ، زودتر نیز مصرف خواهند شد.

امتیازات اختصاص داده شده به اعضای باشگاه توسط شرکت همراه اول ، هیچ ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی توانند هیچ مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیازات خود داشته باشند.



محصولات قابل خرید

اعضای باشگاه  فیروزه ای می توانند بر اساس امتیازات کسب شده خود ، بسته یا بسته های دلخواهشان را از لیست زیر انتخاب و فعال کنند ، که طبق ارزش بسته منتخب ، امتیاز مربوط از مجموع امتیازات آن عضو کسر می شود.

گفتنی است مدت زمان استفاده از بسته ها ، یک ماه است. امکان تغییر بسته و یا برگرداندن بسته و پس گرفتن امتیاز بعد از خرید وجود ندارد.

محصولات قابل خرید

نوع هدیه

مشخصات هدیه

امتیاز مورد نیاز

پیامک (بسته ۱)

۲۵ عدد پیامک فارسی یا لاتین درون شبکه

200

مکالمه و پیامک (بسته ۲)

۲۰ عدد پیامک فارسی یا لاتین به همراه ۱۰ دقیقه مکالمه درون شبکه

700

مکالمه (بسته ۳)

۲۵ دقیقه مکالمه درون شبکه

1200


درگاه های ارتباطی

برای استقاده از باشگاه مشتریان همراه اول شما می توانید به ۲ روش ارسال پیامک و کد دستوری اقدام نمایید. سامانه پیامکی با شماره "۸۰۴۷" و کد دستوری #۸* جهت استفاده از باشگاه فیروزه ای آماده شده اند.



قوانین عمومی باشگاه فیروزه ای

۱- تمام مشترکان سیم کارت های دائمی همراه اول جهت کسب امتیاز باید با یک بار ورود به باشگاه مشتریان ، در آن عضو شده باشند.  
۲- باشگاه فیروزه ای که بخشی از برنامه وفاداری همراه اول است برای مشترکان حقیقی طراحی شده است و برای اشخاص حقوقی و شرکت ها قابل استفاده نمی باشد.
۳- امتیازات کسب شده توسط اعضای باشگاه برای هر شماره ، قابل انتقال به شماره دیگری نیست.
۴- امتیازات اختصاص داده شده به مشتریان توسط شرکت همراه اول ، هیچ گونه ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیازات خود داشته باشند.
۵- با تغییر نام و واگذاری یک شماره ، مانده امتیاز آن شماره صفر شده و مشترک جدید باید مجدداً برای عضویت در باشگاه فیروزه ای اقدام کند.
۶- اپراتور همراه اول حق تغییر ، محدودیت و یا لغو برنامه وفاداری و جوایز را بدون اطلاع قبلی دارد و هر مشترک از طریق کانال های ارتباطی از هر گونه تغییر و اصلاح برنامه مطلع خواهد شد.
۷- در صورت هرگونه سوء استفاده‌ مشترکان از حساب کاربری خود در باشگاه مشتریان فیروزه ای ، همراه اول حق بستن حساب کاربری و عضویت مشترک در باشگاه مشتریان را خواهد داشت.
۸- حق قطع شدن عضویت برای اعضایی که رفتار یا عملکرد آنها ، با قوانین و مقررات همراه اول مغایرت داشته باشد برای همراه اول محفوظ است.
۹- جوایز فیزیکی به مالک خط پس از تعیین هویت تعلق می گیرد.
۱۰- امتیاز ها پس از گذشت ۲ سال باطل می شوند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید