مسابقه عکس همراه اول با موضوع سفره ایرانی

مسابقه عکس همراه اول با موضوع سفره ایرانی

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، با شروع شدن ماه مبارک رمضان اپراتورهای کشور مسابقات گوناگونی را برای کاربران خود فراهم کرده اند. شرکت همراه اول نیز "جشنواره عکس سفره ایرانی" را اجرا کرده است که با هدف بالا بردن آداب "ایرانی _اسلامی" در مورد غذا در بخش تهیه و سفره آرایی به سبک های بومی و ایرانی معرفی شده است.

مسابقه عکاسی

علاقمندان برای شرکت در مسابقه می توانند عکس های خود را که هم محتوا و هم سفره آرایی آن ایرانی باشد برای شرکت در جشنواره در سایت همراه اول آپلود کنند. همچنین شرکت کنندگان می توانند در زمان ارسال عکس ها بگویند که آیا تمایل به شرکت در بخش حضوری جشنواره را دارند یا خیر. جهت آپلود تصاویر می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

شرکت در مسابقه عکاسی همراه اول

تصاویر ارسالی در سایت همراه اول ، در ابتدا وارد مرحله ارزیابی می شوند و در صورتی که آثار ارسالی با موضوع جشنواره هماهنگ باشد به صورت عمومی منتشر خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در هر مرحله می توانند ۴ عکس را در بخش مورد نظر قرار دهند. همچنین شرکت کنندگان در صورت علاقه و امکان شرکت در مرحله حضوری ، در هنگام تکمیل کردن فرم باید تیک گزینه "" را انتخاب کنند.



توضیحات مرحله حضوری

به معنای حضور حداکثر سه نفر از شرکت کنندگان منتخب این بخش در یک برنامه تلویزیونی در مهر ماه ۱۳۹۴ ، با پختن غذاهای ایرانی و سفره آرایی ایرانی است که در انتها داوران باید به غذاها از جمله مزه و طعم و سفره آرایی آن امتیاز دهند. پس از این رو شرکت کنندگان بخش حضوری باید توانایی بالایی در خصوص آشپزی و سفره آرایی ایرانی داشته باشند و حداقل یکی از عکس های ارسالی متعلق به سفره خودشان باشد.

نکته قابل توجه این است که شرکت همراه اول برای آن دسته از شرکت کنندگانی که تصاویر خود را در یکی از صفحه های رسمی همراه اول (اینستاگرام و لنزور) به اشتراک گذارند و عکس های خود را که در مسابقه سفره ایرانی ارسال کردند به همراه لینک مربوط در شبکه های اجتماعی ذکر شده انتشار دهند تا علاقمندان تصاویر را دیده و لایک نمایند ، امتیاز ویژه ای در نظر می گیرد.


زمان جشنواره سفره ایرانی

زمان جشنواره سفره ایرانی از شروع ماه مبارک رمضان یعنی ۲۸ خردادماه تا پایان تیرماه ۱۳۹۴ می باشد و در بخش نهایی با حضور برندگان بخش حضوری در برنامه تلویزیونی در مهر ماه امسال اجرا می شود.

برای قرار دادن عکس در مسابقه باید از هشتگ های زیر استفاده شود :

#سفره_ایرانی         #همراه_اول            sofreirani        #hamrah_e_aval



جوایز

جوایز برای ۲۳ نفر در نظر گرفته شده است. ۳ جایزه ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومانی ، به انتخاب هیات داوران و انتخاب ۳ نفر در بخش جشنواره حضوری جهت شرکت در مرحله نهایی. همچنین به ۲۰ نفر از شرکت کنندگانی که به انتخاب مردم بیشترین لایک یا پسندیده شدن را کسب کنند موارد زیر تعلق می گیرد :
- ۱۰ بسته شامل (روتر نسل سوم ، سیم کارت دیتا ، ۶ ماه اینترنت رایگان با حجم ۳۵ گیگابایت)
- ۱۰ بسته شامل (مای فای ، سیم کارت دیتا ، ۶ ماه اینترنت رایگان با حجم ۲۰ گیگابایت)



نکات قابل توجه

۱- برای شرکت در جشنواره درج شماره تلفن همراه (ترجیحا شماره همراه اول) الزامیست.
۲- برای شرکت در بخش حضوری حتما قوانین را مطالعه کرده و با آگاهی از توانمندی خود در آشپزی و سفره آرایی در این بخش شرکت کنید.
۳- برندگان موظفند پیش از اعلام نتایج نهایی و در زمان درخواست از طریق ایمیل یا تماس تلفنی ، اصل اثر را ارایه کنند.
۴- همراه اول این اجازه را دارد که تمامی آثار ارسالی را در صورت صلاحدید ، مورد استفاده‌ تبلیغاتی و اطلاع رسانی قرار دهد و منتشر کند (البته با ذکر نام صاحب اثر).
۵- زمان ارسال آثار ، قابل تمدید نیست.
۶- دبیرخانه جشنواره به طور قطع ، آثار دریافتی در هر موضوع را پس از مهلت اعلام شده نمی پذیرد.
۷- اگر تصاویر ماه قبل در ماه بعد ارسال شود ، از ارزیابی ها حذف خواهد شد و در هر ماه فقط تصاویر مرتبط با موضوع همان ماه مورد تایید واقع خواهد شد.

ویدیو تبلیغاتی همراه اول


قوانین جشنواره

۱- هیچ محدودیتی در انتخاب تکنیک اثر عکاسی نیست؛ مهم این است که با موضوع رویداد ، مرتبط و قابلیت لایک کردن داشته باشد.
۲- بهتر است حجم آثار عکاسی خیلی سنگین نباشد (حداکثر ۶۰۰ کیلوبایت)
۳- استفاده از هر گونه قاب ، امضا و نام در تصاویر ارسالی موجب عدم تایید عکس در جشنواره خواهد شد.
۴- آثاری در رویداد شرکت داده می شوند که علاوه بر ایرانی بودن محتوای آن (غذای ایرانی ، سفره آرایی ایرانی) با موازین شرعی و عرفی جمهوری اسلامی ایران همخوانی داشته باشد.
۵- اگر اثری برای شرکت در رویداد آپلود شد ، ولی در صفحه رویداد شرکت داده نشد ، یک بار دیگر قوانین را مرور کنید تا دلیل حذف اثرتان از جشنواره را پیدا کنید.
۶- چنانچه از فرد یا افرادی عکس تهیه می کنید ، باید از آنها رضایتنامه مکتوب داشته باشید. بدیهی است کلیه مسائل حقوقی بر عهده شرکت کننده است.
۷- تنها در صورتی برنده جایزه خواهید شد که خالق و یا صاحب امتیاز اثر ارسالی باشید.
۸- شرکت کنندگان در بخش حضوری حتما باید حداقل یکی از تصاویر ارسالی شان متعلق به اثر آشپزی و سفره آرایی خودشان باشد.

              
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید