کلاهبرداران پیامکی دستگیر می شوند

کلاهبرداران پیامکی دستگیر می شوند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، پلیس فتا استان اصفهان شخصی را که با فرستادن پیام های کوتاه دروغین با موضوع برنده شدن در قرعه کشی دست به کلاه برداری و سودجویی از حساب کاربران کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند. سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان در جریان این خبر گفت : در پی شكایت یكی از شهروندان مربوط به اینكه شخصی با فریب وی مبلغ ۲/۵۰۰/۰۰۰ هزار تومان از حسابش سرقت كرده است ، بررسی موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت.

پیامک کلاهبرداری

وی تاکید کرد : فرد شاكی در اظهارات خود گفت پیام کوتاهی از شماره ای اعتباری و ناشناس دریافت کردم كه در آن نوشته شده بود مبلغ ۲میلیون تومان در قرعه كشی برنده شده ام و من هم فریب این پیام را خورده و پس از تماس با آن شماره با شگردی خاص اقدام به سرقت از حسابم كرد. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد : با بررسی های صورت گرفته در فضای مجازی سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات انجام گرفته به كلاهبرداری از ۵ نفر دیگر به مبلغ ۵۰میلیون تومان اعتراف كرده و بعد از تشكیل پرونده برای طی شدن مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وب سایت رند بارها در رابطه با این پیامک ها به کاربران خود هشدار داده است. امیدواریم کاربران هرگز فریب این پیامک های دروغین را نخورند و مراقب پیامک های غریبه باشند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید