مسابقه عکس ایرانسل در اینستاگرام با موضوع جشن میلاد حضرت مهدی عج

مسابقه عکس ایرانسل در اینستاگرام با موضوع جشن میلاد حضرت مهدی عج

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، اپراتور دوم کشور یعنی ایرانسل ، بعد از مسابقه "بهار در شهر من" ، از برگزاری مسابقه عکس و فیلمی با عنوان به تصویر کشیدن حال و هوای تمام شهرهای ایران در روزهای نزدیک به جشن میلاد حضرت مهدی (عج) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اسم "جشن بهار انتظار" خبر داد.

اینستاگرام ایرانسل

شرکت ایرانسل در فراخوانی از همه کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام دعوت کرده تا با منتشر کردن عکس و یا فیلم های ۱۵ ثانیه ای با هشتگ "#بهار انتظار در شهر من" ، حال این روزهای شهر خود را در زمان برپا شدن جشن های مربوط به ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) را با دیگران به اشتراک گذاشته و در قرعه کشی ۵۰ بسته ۱ گیگابایتی اینترنت همراه برای ۵۰ نفر شرکت کنند.

شرکت ایرانسل در توضیح این مسابقه اعلام کرده که کاربران اینستاگرامی که صفحه شان در حالت خصوصی قرار دارد ، شرایط شرکت در مسابقه و دیدن آثارش امکان پذیر نیست و همچنین آثاری که فرستاده می شود باید با موازین اخلاقی و اسلامی و موضوع مسابقه مطابقت داشته باشد. گفتنی است زمان شرکت در مسابقه جشن بهار انتظار از تاریخ ۹ الی ۱۳ خردادماه ۱۳۹۴ می باشد و برندگان قرعه کشی در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ از شبکه رسمی ایرانسل در اینستاگرام به اسم "Irancell" معرفی می گردند.

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید