شرح ماجرای کسر آبونمان ارسال پیامک توسط بانک ملی ایران

شرح ماجرای کسر آبونمان ارسال پیامک توسط بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، درماه گذشته برای بسیاری از مشتریان بانک ملی ایران که از سرویس پیام کوتاه این بانک استفاده می کردند پیامکی مبنی بر کسر مبلغ ۵۰۰۰ تومان بابت سرویس ارسال پیامک فرستاده شد. این موضوع با اعتراض مشتریانی همراه شد که مدعی بودند پیامک بانک ملی برای آنان ارسال نشده است. در همین راستا روابط عمومی بانک ملی ایران بیانیه زیر را منتشر کرد.

اس ام اس بانک ملی



بیانیه بانک ملی ایران

با توجه به کسر مبلغ ۵۰۰۰ تومان تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر ، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد :


مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود ، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق داشته اند.
بانک ملی ایران در سال ۱۳۹۳ مبلغ ۲۴ میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال ۱۳۹۴ حدود ۵۰ میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس ، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانک ها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی به صورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد ، آبونمان سالانه به مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان در دو نوبت (هر نوبت ۵۰۰۰ تومان) اخذ گردد.

بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا ، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده ۴۹۶۰۰ نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند.

شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری از طریق ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ و اقدام به انصراف از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (۵۰۰۰ تومان) به حساب آنان برگشت داده  خواهد شد.

بدیهی است این اقدام در جهت ایجاد امکان برای بانک ملی جهت توسعه فعالیت های بانکداری الکترونیکی و موبایل بانک برای مشتریان عزیز می باشد.


برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
نظرات
مختار اصغرزاده

چرا بانک ملی ابتدا مبلغ را برداشت میکند وبعد ازاعتراضات اعلام میکند که چه کاری انجام بدهید برای لغو ...... نباید ابتدا اطلاع رسانی میشد هر کس که این مورد را میخواست فعالش میکرد... جا تاسف داره برای بانک ملی کشور

قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید