روش های اطلاع از بسته های اینترنت ایرانسل

روش های اطلاع از بسته های اینترنت ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، بعد از نارضایتی مشترکین ایرانسل از اطلاع ندادن پایان یافتن بسته های اینترنتی ، شرکت ایرانسل این مشکل را بر طرف کرد تا رضایت مشترکین خود را به دست آورد. در این اقدام جدید روش های دانستن اعتبار و اعلام تمام شدن بسته های افزایشی اینترنتی از طریق پیام کوتاه ، کد دستوری و نرم افزار کاربردی ایرانسل من امکان پذیر شد.

ایرانسل من
برای دانستن میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته های اینترنت همراه ایرانسل با شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* تمام مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری می توانند در هر زمان از اعتبار خود مطلع شوند. شایان ذکر است باقی مانده اعتبار حجمی تمام بسته های افزایشی و ترکیبی اینترنت برای مشترکان اعتباری با شماره گیری کد #۱۰*۱۴۱* امکانپذیر است.

نکته قابل توجه این است که از طریق نرم افزار کاربردی "ایرانسل من" مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری می توانند میزان باقی مانده اعتبار حجمی و زمانی بسته های اینترنت همراه ایرانسل را رویت نمایند. همچنین کنترل مصرف و شارژ حساب ، تغییر طرح تعرفه ، دریافت و پرداخت صورتحساب ، فعالسازی بسته های افزایشی و ثبت و بازبینی رویدادها از دیگر کارهای سرویس "ایرانسل من" برای کاربران گوشی هایی با سیستم عامل اندروید ، جاوا و ios قابل استفاده است.


سرویس ایرانسل من



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید