از سیم کارت کودک همراه اول رونمایی شد

از سیم کارت کودک همراه اول رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند و به نقل از اداره کل ارتباطات سیار ایران ، در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در مراسمی در شهر قم و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی "دکتر علی لاریجانی" ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات "دکتر محمود واعظی" و استاندار قم "حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش" از سیم کارت کودک همراه اول ، با نام "درسا" رونمایی شد.

سیم کارت درسا

در حاشیه این مراسم علاوه بر سیم کارت کودک ، از "ضد بد افزار گریپ فروت" و "فناوری وای فای آفلودینگ" استان قم نیز رونمایی به عمل آمد. مهندس "وحید صدوقی" در مورد سیم کارت کودک همراه اول گفت : طبق مصوبه جدیدی که توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی مربوط به ارائه خدمات مخصوص اپراتورها به کودکان و نوجوانان ، بر آن شدیم تا سیم کارت "درسا" را آماده عرضه کنیم.

وی همچنین افزود : از امکانات این سیم کارت محافظت حریم خانواده و کودکان و نوجوانان در مقابل خطرهای فضای مجازی است که به والدین این امکان را می دهد تا نظاره گر کودکان خود باشند. کودکان با سیم کارت درسا امکان مکالمه و ارسال پیام ندارند و تنها می توانند شبکه های تلویزیونی را مشاهده کرده و بازی های مناسب با سن خود را داشته باشند و برنامه های مورد نیاز خود را از بازار خریداری کنند.

صدوقی ادامه داد سیم کارت های کودک به زودی از فروشگاه های زنجیره ای همراه اول عرضه خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید