تمدید سه طرح محبوب همراه اول

تمدید سه طرح محبوب همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، طرح های "روزهای گرم حرفی" ، "بسته های قیمتی" و "بسته مکالمه خانواده" همراه اول تمدید شدند. در این راستا امکان استفاده از طرح های تخفیفی همراه اول همچنان فراهم است و مشترکین می توانند با خرید بسته های مورد نظر ، از مزایا و تخفیفات آنها استفاده کنند.

همراه اولی ها


روزهای گرم حرفی

در طرح "روزهای گرم حرفی" ، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می توانند با پرداخت تنها ۱۰۰۰ تومان ، در طول روز ، از ۶۰ دقیقه مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ بهره مند شوند. این طرح بعد از زمان فعالسازی آغاز شده و تا پایان ساعت ۲۳ همان روز معتبر است. همچنین در این طرح ، زمان ۶۰ دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس صرف شود و نیازی نیست که حتما یک تماس ۶۰ دقیقه ای صورت گیرد.



مکالمه خانواده

در دیگر طرح تخفیفی ، امکان مکالمه رایگان ، به صورت نامحدود و همچنین دوطرفه بین دو مشترک ، در قالب "بسته مکالمه خانواده" فراهم شده است. بر اساس این طرح ، مشترکین دائمی همراه اول با خرید یک بسته ماهانه ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه ای درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) می توانند دقایقی از آن را به یک یا دو مشترک دائمی دیگر هدیه کنند. پس از آن کلیه مکالمات مشترک اصلی با مشترک دیگر و بالعکس ، تا ۱ماه رایگان خواهد بود و از حجم بسته کسر نمی شود.



بسته های قیمتی

طرح دیگر ، "بسته های قیمتی" شامل تخفیف در مکالمه ، پیامک و اینترنت است. بسته های ترکیبی "کم بسته" ، "خوش بسته" و "پر بسته" در این طرح قرار دارند که هر کدام از این بسته ها در برگیرنده میزان مشخصی مکالمه ، پیامک و اینترنت است و در ازای قیمت مشخص برای مشترک فعال می شود.


برای مشاهده پیشنهادهای تشویقی همراه اول می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :

پیشنهادهای همراه اول

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید