روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل

روش‌های فعال‌سازی اینترنت رایگان ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، از جمله نیازهای روزمره ما اینترنت می‌باشد اما ممکن است تأمین هزینه‌ی استفاده از آن برای خیلی از ما دشوار باشد. استفاده از اینترنت رایگان یا هدیه‌هایی که هزینه‌ی اینترنت را کاهش دهند می‌تواند کمک بزرگی باشد.

اینترنت رایگان

ایرانسل برای مشترکان خود و همچنین کسانی که برای اولین بار می‌خواهند از سیم کارت این اپراتور استفاده کنند هدایای وژه‌ای در نظر گرفته که بخش از آن استفاده رایگان از اینترنت می‌باشد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که هنوز سیم‌کارت ایرانسل ندارند با خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل می‌توانید از هدیه‌ی 5 گیگابایت اینترنت با مدت اعتبار 5 ماه بهره‌مند شوید. همچنین 4 گیگابایت هم اینترنت ویژه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری زرین با اعتبار 3 ماهه در اختیارتان قرار می‌گیرد. این اعتبارها بعد از فعال کردن سیم‌کارت به صورت خودکار به حساب ایرانسلی شما افزوده می‌شود.

شما برای فعال کردن سیم‌کارت‌های جدید اعتباری می‌توانید با اولین تماس و شماره‌گیری کد #2*1*555* (ستاره پانصد و پنجاه و پنج ستاره یک ستاره دو مربع) اقدام کنید. اگر هنگام فعالسازی با مشکلی مواجه شدید می‌توانید در وب‌سایت از طریق پشتیبانی آنلاین و یا با شماره 700 تماس بگیرید مشکل خود را مطرح کنید.

تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی و یا خرید سیم‌کارت دائمی ایرانسل هم 20 گیگابایت اینترنت با اعتبار 6 ماهه را برای کاربران به همراه دارد.

سیم‌کارت‌های ایرانسل را می‌توانید با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، مراجعه به نمایندگی‌های ایرانسل و تماس با 600 از خطوط ایرانسل و 9366000000 از خط‌های دیگر تهیه کنید.

یکی دیگر از راه‌های جالب برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، ویرایش اطلاعات است. اگر شما هم جزو مشترکین نسل 4 اینترنت ثابت ایرانسل هستید، کافی است وارد این صفحه شوید و اطلاعات کاربری خود مثل شماره تلفن همراه و پست الکترونیک را به‌روزرسانی کنید و یک بسته‌ی اینترنت 5 گیگابایتی به مدت 7 روز هدیه بگیرید. این بسته پس از تأیید شماره تلفن همراه و نشانی پست الکترونیک از طریق رمز یکبار مصرف پیامک شده به شما فعال می‌شود.

ایرانسل برای اولین ورود به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من هم برای کاربران سیم‌کارت دائمی و اعتباری، اینترنت رایگان در نظر گرفته است. اگر تا به حال نسل جدید این برنامه را روی گوشی خود نصب نکرده‌اید، زمانی که شما برای اولین بار اقدام به نصب و ورود به ایرانسل من می‌کنید یک بسته اینترنت 50 گیگابایتی با اعتبار همان روز فعال‌سازی هدیه می‌گیرید. فقط لازم است در نظر داشته باشید که حتما باید نسل جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید تا این هدیه برایتان شما فعال شود.

اگر جزو کاربرانی هستید که از سیم‌کارت 3G استفاده می‌کنند می‌توانید با تبدیل آن به 4G از 20 گیگابایت اینترنت رایگان به عنوان هدیه استفاده کنید. این هدیه پس از اولین استفاده از سیم‌کارت 4G جدید فعال می‌شود و تا 20 روز هم اعتبار دارد.

شاید برایتان این سوال به وجود آید که سیم کارت 3G خود را چگونه به یک سیم کارت 4G تبدیل کنید؟

در پاسخ به این سوال شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل، شماره‌گیری کد #34*555* (ستاره پانصد و پنجاه و پنج ستاره سی و چهار مربع) با سیم‌کارت فعلی خود و در نهایت مراجعه حضوری به مراکز فروش یا مرکز خدمات ایرانسل سیم کارت خود را به سیم‌کارت ۴G ارتقا دهید.

علاوه بر این‌ها دوستان و آشنایان شما هم می‌توانند باعث شوند که شما از اینترنت رایگان استفاده کنید. اگر شماره دوستان ایرانسلی خود را به سرشماره‌ی 3116 ارسال کنید و آن‌ها را هم دعوت کنید که سطح سیم‌کارتشان را به 4G ارتقا دهند، به محض استفاده‌ی دوستتان از اینترنت 4G، یک گیگ اینترنت رایگان برای هر دو شما فعال می‌شود.

همچنین با دعوت دوستانتان که سیم‌کارت اعتباری ایرانسل دارند به این منظور که سیم‌کارت خود را به دائمی تبدیل کنند می‌توانید هم شما و هم دوستانتان از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. مراحل این دعوت به این صورت است که:

ابتدا شماره اعتباری دوستان خود را به 3192 پیامک کنید تا دعوت شما برایشان ارسال شود. اگر دوستانتان سیم‌کارت خود را به دائمی تبدیل کردند، یک بسته هدیه 2 گیگابایتی یک ماهه برای شما فعال می‌شود.

اپلیکیشن «لنز» تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که می‌توانید از طریق آن هم صاحب اینترنت رایگان شوید. اگر دوستانتان هنوز با «لنز» آشنا نشده‌اند شماره‌ی ایرانسل آن‌ها را به 3113 ارسال کنید. اگر دوست شما این برنامه را نصب و در آن ثبت نام کند، با این اقدام هر دو شما از یک گیگابایت اینترنت پرسرعت یک روزه بهره‌مند می‌شوید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید