عیدی ایرانسل برای نوروز 1402

عیدی ایرانسل برای نوروز 1402

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، تمامی مشترکین اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از 29 اسفند ماه 1401 تا آخرین روز تعطیلات نوروزی یعنی 13 فروردین‌ ماه 1402، به بخش تکان شگفت‌انگیز مراجعه کرده و عیدی خود را دریافت کنند.

بسته نوروزی ایرانسل

به مناسبت نوروز 1402 ایرانسل با انتشار خبر عیدی خود به مشترکانش، از جزئیات این بسته رونمایی کرد همچنین شرکت ایرانسل اعلام کرد عیدی مشترکین شامل بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی با قیمت فوق‌العاده و تخفیفی و شانس برنده‌شدن روزانه 14 گیگابایت اینترنت هدیه برای هزار نفر است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری رند و به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402، تمامی مشترکین بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران اعم از اعتباری و دائمی می‌توانند از تخفیف‌ها و هدایای ویژه که به مناسبت بزرگداشت آیین نوروز تدارک دیده شده است، استفاده کنند.

بسته تخفیفی نوروزی

همه‌ی مشترکین اعتباری و دائمی ایرانسلی، می‌توانند یک بسته ترکیبی شامل دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی و دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون ‌شبکه) را تنها با پرداخت 8000 تومان دریافت و از آن بهره‌مند شوند.

این بسته‌های شگفت‌انگیز و تخفیفی در بازه‌ی زمانی 29 اسفند ماه 1401 تا 13 فروردین‌ ماه 1402 و بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، برای تمام کاربران ایرانسلی در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، 14 روز خواهد بود. نحوه فعال‌سازی این بسته هدیه با مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» و یا شماره‌گیری کد دستوری #1402* (ستاره هزار و چهارصد و دو مربع) امکان‌پذیر است.

14 هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمامی مشترکین اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از 29 اسفند ماه 1401 تا 13 فروردین ‌ماه 1402 شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه 14 گیگابایتی با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امتحان کنند. روزانه 1000 نفر از مشترکین ایرانسل می‌توانند از این بسته استفاده کنند و هر مشترک طی بازه زمانی یاد شده، تنها یک بار می‌تواند این بسته را دریافت کند. مهلت استفاده از این بسته هدیه نیز تا پایان همان روز است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید