روز جهانی بدون تلفن همراه

روز جهانی بدون تلفن همراه

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، استفاده بیش از حد تلفن همراه توسط کاربران چند وقتی است که بحث جدی محافل خصوصی و عمومی شده است. اینکه در هر مکانی عده ای هستند که سرشان را از روی صفحه تلفن همراه خود بر نمی دارند به امری طبیعی تبدیل شده است. موضوعی که علاوه بر مشکلات روحی بر سلامت انسان نیز ضربات جبران ناپذیری وارد می کند. محققان نیز بر این باورند که این مشکل در همه جای دنیا وجود دارد و به فرهنگ سازی و سطح فکری مردم ارتباطی ندارد. اما راه حل این مشکل خودسازی است که هر انسان باید از خودش شروع کند و استفاده از این وسایل را کم کند.

روز بدون موبایل

اما در همین راستا سازمان ملل در کنار سایر مناسبت هایی که در تقویم بین المللی قرار می دهد ، روزهای ۱۷ الی ۱۹ بهمن ماه را "روز جهانی بدون تلفن همراه" نام گذاری کرده است. این تصمیم به خاطر تاثیرات نامطلوب تلفن همراه بر محیط زندگی اتخاذ شده است. امیدواریم روزی برسد که انسان ها از تکنولوژی در راه صلح و سلامت استفاده کنند.



توضیح عکس

به تازگی پارچه ای برای روی میزهای غذا اختراع شده است که با قرار دادن تلفن همراه در قسمت مشخص شده ، تلفن همراه شما تا زمانی که در آنجا قرار دارد بلااستفاده خواهد بود و آنتن دهی آن به صورت موقت از بین خواهد رفت.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید