همراه اول از ارائه بسته‌های اقتصادی مکالمه بین‌المللی خبر داد

همراه اول از ارائه بسته‌های اقتصادی مکالمه بین‌المللی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، برای نخستین بار همراه اول بسته‌های ویژه اقتصادی مکالمه بین‌المللی را برای مقصد‌هایی نظیر عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا ارائه کرده است.

بسته اقتصادی

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با توجه به محدودیت‌های موجود برخی از شبکه‌های اجتماعی و نیاز مشترکان به تماس با خارج از کشور، همراه اول تصمیم گرفت بسته‌های اقتصادی جهت کمک به رفاه حال مشترکان ارائه دهد.

بسته‌های اقتصادی مکالمه بین المللی (تماس از ایران با دو صفر) به تمامی مشترکان اعتباری و دائمی همراه اول این فرصت را می‌دهد تا از داخل کشور با شماره‌های موبایل و ثابت کشورهای عراق، امارات، قطر، ترکیه، کانادا و آمریکا با قیمت ترجیحی تماس برقرار کنند.

به این منظور با توجه به نیاز مشترکان و تجار دو نوع بسته طراحی شده است.

یکی از بسته‌ها بسته «7 روزه» ویژه تجار و شرکت‌ها و مشترکانی است که با کشورهای منطقه در ارتباط هستند. قیمت این بسته 250 هزار تومان بوده که شامل 30 دقیقه مکالمه بین المللی (تماس از ایران با دو صفر) با شماره‌های ثابت و همراه کشورهای قطر، امارات، عراق و ترکیه به علاوه هدیه ۶۰ دقیقه مکالمه بین المللی با شماره‌های ثابت و همراه آمریکا و کانادا (به جز آلاسکا و هاوایی) است.

نوع دیگر بسته‌های ارائه شده توسط همراه اول که مدت زمان استفاده از آن 30 روز می‌باشد شامل 500 دقیقه مکالمه بین المللی با شماره‌های ثابت و همراه کشورهای آمریکا و کانادا است، که تقاضا کنندگان می‌توانند با پرداخت 350 هزار تومان این بسته را تهیه کنند.

امکان خرید بسته‌های مکالمه بین المللی با سه روش اماکن‌پذیر است که می‌توان با شماره گیری کد دستوری #2923*10* (ستاره ده ستاره بیست و نه بیست و سه مربع) و یا مراجعه به اپلیکیشن همراه من و یا فروشگاه آنلاین همراه اول آنها را فراهم کرد.

سرویس مکالمه بین المللی یا تماس خارجه با دو صفر بین الملل، امکان تماس از داخل ایران با شماره‌های همراه و ثابت خارجی را فراهم می‌کند و این سرویس برای همه‌ی سیمکارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول، در دسترس می‌باشد. همچنین امکان دریافت فاکتور برای شرکت‌ها در صورت خرید از شاپ یا اپلیکیشن فراهم می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مشترکان می‌توانند به صفحه مکالمات و پیامک بین الملل در سایت همراه اول به نشانی mci. ir/international-call#buyPackage مراجعه کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید