وصل تلفن ثابت با پرداخت صورتحساب «به روز»

وصل تلفن ثابت با پرداخت صورتحساب «به روز»

به گزارش پایگاه خبری وبسایت رند، دارندگان تلفن ثابت که به علت اتمام اعتبار تلفنشان قطع شده است جهت وصل آنی باید صورتحساب به روز خود را از طریق سامانه 2000، کد دستوری ستاره 2020 مربع (# 2020*) یا پرتال شرکت مخابرات ایران پرداخت کنند.

پرداخت آنی قبض

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران جهت رضایت‌مندی هرچه بیشتر مشتریان خود گزینه «به روز» را در صورتحساب تلفن ثابت لحاظ کرده است تا مشترکینی که به هر دلیل نتوانستند قبض پایان دوره را پرداخت نمایند و تلفنشان قطع شده است با پرداخت از طریق درگاه‌های ذکر شده تلفن خود را وصل کنند. با این حال با توجه به صورت حساب‌های تلفن ثابت که در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شوند لازم است که  مشترکین جهت جلوگیری از یک طرف شدن خطوط تلفن مبلغ‌های صورتحساب را به صورت ماهانه و در بازه زمانی داده شده پرداخت کنند.

اگر بخواهیم تعریفی از قبض به روز داشته باشیم باید گفت که قبض به روز به قبضی می‌گویند که شامل مبلغ صورتحساب مشترک تا زمان دریافت قبض باشد و برای مشتریانی که در پایان دوره توانایی پرداخت و اعتبار کافی ندارند کارایی دارد. قبض میان دوره هم به کل هزینه کارکرد تلفن ثابت تا لحظه استعلام می‌گویند.

در ادامه شرکت مخابرات ایران می‌گوید که جهت دریافت صورتحساب به روز، میان دوره و پایان دوره تلفن ثابت تنها کافیست به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در بخش مخابرات من ثبت نام کنید. همچنین ضروری است که برای جلوگیری از یک طرفه شدن خطوط تلفن مبالغ صورتحساب را به طور ماهانه و در بازه زمانی مشخص شده از طریق سامانه تلفنی 2000 و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری# 2020*  اقدام به پرداخت کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید