شارژ فوق العاده همراه اول

شارژ فوق العاده همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت همراه اول برای جلب رضایت بیشتر مشترکین سیم کارت های اعتباری خود از دی ماه ۱۳۹۲ طرحی به نام "شارژ فوق العاده" ارائه کرده که مشترکین می توانند تا ۳۰درصد شارژ بیشتر هدیه بگیرند. در ادامه بیشتر با شارژ شگفت انگیز آشنا می شوید.

شارژ فوق العاده

برای استفاده از شارژ فوق العاده کافی است قبل از وارد کردن کد شارژ تهیه شده ، از کد دستوری #رمز شارژ#*۱۴۲* (ستاره ۱۴۲ ستاره مربع رمزشارژ مربع) استفاده نمایید. در جدول زیر محاسبه روز و میزان شارژ وجود دارد.

شارژفوقالعاده

مبلغ شارژ

شارژ هدیه

اعتبار شارژ هدیه

۱۰,۰۰۰

۲,۰۰۰

۱روز

۲۰,۰۰۰

۴,۰۰۰

۱روز

۵۰,۰۰۰

۱۰,۰۰۰

۱روز

۱۰۰,۰۰۰

۳۰,۰۰۰

۳روز

۲۰۰,۰۰۰

۶۰,۰۰۰

۳روز

۵۰۰,۰۰۰

۱۵۰,۰۰۰

۳روز

۱,۰۰۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۳روز

 - منظور از اعتبار شارژ یک روزه ، ۲۴ ساعت بعد از شماره گیری و فعالسازی کد و منظور از اعتبار شارژ سه روزه ، ۷۲ ساعت بعد از شماره گیری و فعال سازی کد بوده است. شایان ذکر است در زمان صحبت کردن با اپراتورهای دیگر و تماس خارج از کشور و رومینگ ، شارژ اصلی کاربر کم می شود.



نکات شارژ فوق العاده

۱- اگر قبل از پایان یافتن اعتبار شارژ هدیه ، شارژ فوق العاده دیگری را فعال نمایید ، مبلغ شارژهای هدیه جمع می شود و مدت زمان بیشتری برای شارژ اصلی محاسبه می شود. اما مدت زمان شارژهای هدیه با یکدیگر جمع نمی شوند.

۲- شارژ هدیه برای مکالمات داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) ، پیام کوتاه ، پیام چندرسانه ای و GPRS مورد استفاده است.

۳- سامانه اطلاع رسانی همراه اول برای پاسخگویی به سوالات مشترکین خود از طریق تلفن همراه با شماره ۹۹۹۰ و از طریق تلفن ثابت با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ آماده جوابگویی به مشترکین است.



فیلم تبلیغاتی شارژ فوق العاده

  
برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید