زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ هنوز مشخص نیست

زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ هنوز مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، هر ساله نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شود و امسال هم در اسفندماه قرار بر برگزاری بیست و ششمین دوره این نمایشگاه شده بود اما به گزارش از رئیس سازمان نصر تهران، برگزاری این دوره از نمایشگاه هنور مشخص و قطعی نیست. در روزهای آبان 1401 نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک لغو و منجر به این شد که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در ماه آخر سال 1401 یعنی اسفند این نمایشگاه را برگزاری کند. اما حالا هنوز هم زمان آن قطعی نشده و ممکن است برگزاری نمایشگاه الکامپ به سال 1402 موکول شود.

الکامپ 1401

زمانی هم که شیوع ویروس کرونا بیشتر شده بود و ماه محرم نزدیک بود برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ لغو شده بود و بسیاری از شرکت‌ها انصراف داده بودند. این بار هم الکامپ 26 برای بار سوم برگزار نشد و علت آن را وجود محدودیت‌های اینترنتی اعلام کردند. حال با وجود شرایط بد اینترنت به نظر می‌رسد که برگزاری این دوره از نمایشگاه مانند گذشته می‌باشد. حسین اسلامی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در رابطه با همین موضوع اعلام کرده است: «در حال‌ حاضر تصویر شفافی از شرایط نداریم و با توجه به این که محدودیت‌های اینترنتی هم ادامه دارد، برگزاری نمایشگاه مورد نظر و توجه اعضا نیست. البته این را هم بگویم که مشکل فقط محدودیت‌ها نیست و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هم همگی دست به دست هم داده‌اند تا اعضا چندان راغب به برگزاری الکامپ در سال 1401 نباشند».

او در رابطه با اعلام تاریخ قطعی نمایشگاه در اسفند ماه 1401 نیز توضیحاتی داده است: «وقتی تاریخ نمایشگاه الکامپ در آبان ‌ماه لغو شد بحث بر سر شرایط و به خاطر محدودیت‌های اینترنتی و مشکلات به وجود آمده برای کسب‌وکارها بود و این که در این شرایط نمی‌توان نمایشگاه تخصصی در حوزه آی‌تی برگزار کرد و بهتر است زمان دیگری جایگزین شود. به همین خاطر مجموعه شرکت‌ نمایشگاه بین‌المللی در همین امسال برای تاریخ جایگزین برنامه‌ریزی کرده و در نهایت تنها تاریخ باقی مانده اسفند بوده که این زمان را برای الکامپ اعلام کرده است».

درکل برگزار شدن یا نشدن نمایشگاه به اعضای سازمان نصر تهران بستگی دارد و به گفته اسلامی اسفند ماه بازه زمانی مناسبی برای برگزاری نمایشگاه نیست اما اگر عامه اعضا موافق با برگزاری در این تاریخ باشند الکامپ برگزار خواهد شد. او در ادامه می‌گوید: «اگر نظر اعضای سازمان نظام صنفی این باشد که امسال نباید نمایشگاه برگزار شود در سال آینده آن را برگزار می‌کنیم».

با این حال برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، تجارت الکترونیک، کامپیوتر با لغو آن برای بار چهارم به نظر اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران بستگی دارد و توسط همین سازمان پیگیری می‌شود.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید