فروش سیم کارت رایتل در طرح جشنواره فیلم فجر

فروش سیم کارت رایتل در طرح جشنواره فیلم فجر

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، شرکت رایتل برای حمایت از فرهنگ و هنر با طرح ها و خدمات متمایز در "سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر" حضور دارد. از قرار گرفتن لوگوی این اپراتور در کنار لوگوی جشنواره فیلم فجر امسال که گذر کنیم به فروش سیم کارت های اعتباری و دائمی و اختصاص تخفیف ویژه برای این جشنواره می رسیم. طرحی که علاقه مندان سینما می توانند با تخفیف مناسبی صاحب سیم کارت های رایتل شوند.

جشنواره فیلم فجر

اما این طرح به این شکل است که هنردوستان با خرید بلیط فیلم های جشنواره فیلم فجر می توانند ، از تخفیف ویژه مخصوص سیم کارت های رایتل که توسط کدی تحت عنوان "شناسه هدیه"بر روی بلیط درج شده است استفاده نمایند. در این طرح اشخاصی که زودتر سیم کارت خریداری کنند تخفیف بیشتری می گیرند و از تخفیف پلکانی بهره مند می شوند. این قیمت ها بدون در نظر گرفتن مالیات و با حداکثر تخفیف یعنی ۵۰ درصد می باشد که در جدول زیر قابل مشاهده است.


بازه زمانی

میزان تخفیف

۸ الی ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۳

۵۰ درصد

۱ الی ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۳

۴۰ درصد

۱۶ الی ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۴

۲۵ درصد



مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

۱- اصل کارت ملی یا شناسنامه جدید عکس دار

۲- کپی کارت ملی یا شناسنامه جدید عکس دار

۳- بلیت جشنواره دارای کد یا شناسه هدیه



شیوه ثبت نام

۱- از طریق فروشگاه های معتبر رایتل

۲- از طریق وب سایت رسمی رایتل و مراجعه به قسمت "ثبت نام ویژه هنردوستان جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۳" و وارد کردن کد رایتل (شناسه هدیه)



نکات مهم

۱- سیم کارت های دائمی و اعتباری شامل هدیه های آغازین است که امکان استفاده از خدمات 3G رایتل را به مدت ۱ماه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.

۲- با خرید هرگونه از سیم کارت های رایتل می توان از سیم کارت هدیه بهره مند شد.

۳- برای استفاده از تمامی هدیه های بسته های آغازین سیم کارت های رایتل که شامل تماس صوتی ، پیامک و اینترنت است باید در منطقه تحت پوشش 3G رایتل قرار گیرید و در غیر این صورت برای استفاده از این خدمات از اینترنت 2G رایتل استفاده می شود و هزینه ها به صورت عادی محاسبه می شود.

۴- برای استفاده از سرعت اینترنت بالاتر از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه ، باید از ضوابط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیروی کرد که اطلاعات کامل آن در صفحه شرایط دریافت اینترنت پرسرعت قرار گرفته است.



برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید