شماره‌‌ موبایل‌های ایران به تلگرام پریمیوم دسترسی ندارند

شماره‌‌ موبایل‌های ایران به تلگرام پریمیوم دسترسی ندارند

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، تلگرام که پس از مدت‌ها از نسخه پولی این اپلیکیشن، یعنی تلگرام پریمیوم رونمایی کرد ولی امکان دسترسی ساکنان ایران، به این نسخه و استفاده از امکانات آن وجود ندارد.

تلگرام پریمیوم

سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم برای شماره‌های داخل ایران (با پیش شماره +98) قابلیت فعالسازی ندارد و حتی با تغییر IP، استفاده از فیلتر شکن و استفاده از درگاه‌های پرداخت بین‌المللی هم امکان پذیر نمی‌باشد. در حال حاضر مشخص نیست چه زمانی این محدودیت برطرف می‌شود و تلگرام در رابطه با این مشکل که برای کاربران ایرانی وجود دارد هیچ توضیحی نداده است.

اپلیکیشن تلگرام که امسال توانست جزو 5 اپلیکیشن برتر، در بیشترین میزان دانلود در دنیا باشد اکنون بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه را دارد و نکته قابل توجه در رابطه با این اپلیکیشن، عدم تخصیص هزینه برای تبلیغات است و رشد آن فقط با توصیه‌ی کاربران به یکدیگر بوده است.

اکنون تلگرام از سرویس جدید خود با نام تلگرام پریمیوم ، با هدف کاهش محدودیت‌ها و ارائه خدمات بیشتر به کاربران رونمایی کرده است. از قابلیت‌های این سرویس می‌توان به امکان آپلود فایل 4 گیگابایتی، دانلودهای سریع‌تر، استیکرهای و واکنش‌ اختصاصی در چت، تبدیل صدا به متن (با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی)، ابزارهای مدیریت چت اشاره کرد.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به در نسخه تلگرام پریمیوم، عدم نمایش تبلیغات در کانال‌های عمومی و بزرگ اشاره کرد. در اکثر کشورهای اروپایی برای دریافت این خدمات باید ماهانه پنج یورو پرداخت کرد و در کشورهایی مثل ترکیه نیز این رقم به ماهی 100 لیر می‌رسد.

تلگرام گفته است که آپدیت جدید شامل برطرف‌سازی بیش از 100 باگ قبلی و بهینه‌‌سازی مختلفی ‌می‌شود‌ که آن را تبدیل به بزرگترین آپدیت‌های چند سال اخیر تلگرام می‌کند. این آپدیت‌ هم برای نسخه موبایل و هم دسکتاپ قابل‌دسترس است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید