طرح روزهای گرم حرفی همراه اول

طرح روزهای گرم حرفی همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، یکی از طرح‌های بسیار کاربردی همراه اول، طرح روز های گرم حرفی است که از سال 93 شروع شده است و تاکنون مورد استقبال مشترکان همراه اول قرار گرفته است.

گرم حرفی

تمامی مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند طرح روزهای گرم حرفی را فقط با پرداخت مبلغ 2 هزار تومان فعال کنند و در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) بهره‌مند شوند. زمان استفاده از این بسته از ساعت 7 صبح الی 23 می‌باشد.

پس از فعال‌سازی طرح روز‌های گرم‌حرفی امکان 60 دقیقه مکالمه درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) برای مشترکانی که سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت همراه اول دائمی دارند فراهم می‌شود و فقط تا ساعت 23 همان روز فرصت دارند که از این بسته استفاده کنند.

لازم به ذکر است برای استفاده از این طرح نیاز نیست در یک تماس 60 دقیقه مکالمه داشته باشید و می‌توانید مدت زمان در نظر گرفته شده را در چندین تماس استفاده کنید ولی برای هر مشترک فقط امکان خرید یک بار از بسته روزهای گرم حرفی در طول یک روز وجود دارد.

برای خرید بسته روزهای گرم حرفی کافیست عدد یک را به شماره 8064 ارسال نمایید و یا کد دستوری #3361*10* را شماره گیری نمایید. جهت استعلام وضعیت بسته (مشترکین اعتباری) و استعلام باقیمانده بسته (مشترکین دائمی) نیز کافیست عدد 0 را به شماره 8064 ارسال کنید و یا کد دستوری #3360*10* را شماره گیری نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید