بسته‌ی ویژه ایرانسل مخصوص ایام حج 1401

بسته‌ی ویژه ایرانسل مخصوص ایام حج 1401

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن موسم حج ابراهیمی، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای مکالمه و اینترنت رومینگ بین‌الملل، در راستای رفاه و آسایش بیشتر حجاج و تسهیل ارتباطات آن‌ها در نظر گرفته است. برای استفاده از خدمات رومینگ ایرانسل لازم است قبل از سفر نسبت به فعال‌سازی این سرویس اقدام شود.

برای فعال‌سازی سرویس رومینگ ایرانسل کافیست از تاریخ 20 خرداد تا 20 شهریور ماه 1401 به مدت سه ماه، کد‌ دستوری ستاره 1111 ستاره 1 مربع #1*1111* شماره‌گیری شود و یا به اپلیکیشن ایرانسل من، بخش خدمات رومینگ مراجعه شود.

رومینگ حج

برای اتصال به اپراتورهای کشور عربستان لازم است اقدامات زیر انجام شود:

  • مراجعه به بخش «تنظیمات (Settings)» و انتخاب گزینه «بیشتر (More)»
  • انتخاب شبکه‌های موبایل (Mobile Networks) ، در صورتی که گوشی دو سیم‌کارته است، روی گزینه «انتخاب سیم‌کارت (Select SIM card)»  کلیک شود و سیم‌کارت موردنظر را انتخاب شود.
  • کلیک روی گزینه اپراتورهای شبکه Network operators
  • انتخاب از منوی شرکت مخابراتی (Service Provider) گزینه جستجوی شبکه (search networks)
  • در منوی باز شده، اپراتور موردنظر را انتخاب شود (برای مثال در کشور عربستان می‌توانید [MST[M-M]2] اپراتور STC را انتخاب کنید)
  • پس از انتخاب اپراتور، به منوی تنظیمات شبکه تلفن همراه (Mobile Network Setting) برگردید.
  • در زیرمنوی باز شده، گزینه اینترنت فعال شد (Data Enabled) را انتخاب نمایید.
  • گزینه رومینگ اینترنت (Data roaming) را فعال کنید.


تعرفه مخصوص ایام حج برای مشترکان ایرانسل در کشور عربستان

مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 7 مربع #7* نسبت به شارژ سیم کارت خود اقدام کنند. سرویس تماس داخلی برای مشترکان ایرانسل به مبلغ 6 هزار تومان برای هر دقیقه، تماس با کشور ایران مبلغ 6 هزار تومان برای هر دقیقه، تماس دریافتی مبلغ 6 هزار تومان برای هر دقیقه، ارسال پیامک به مبلغ 1500 تومان و اینترنت همراه به مبلغ 600 تومان برای هر مگابایت در نظر گرفته شده است.

بسته‌ی ویژه در نظر گرفته شده برای حجاج که از طریق اپراتورهای STC، Zain و Mobily می‌باشد شامل 1.5 گیگابایت اینترنت به مبلغ 180 هزار تومان برای مدت 60 روز است. برای فعال‌سازی این بسته کافیست کد دستوری ستاره 1111 ستاره 4 مربع #4*1111* را شماره گیری نمایید و یا به اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنید.

توجه نمایید که روشن کردن تلفن‌همراه، شامل هیچ هزینه‌ای نمی‌باشد. فقط دقت نمایید که با روشن کردن اینترنت رومینگ، اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن‌های تلفن‌همراه شما با هزینه رومینگ محاسبه خواهد‌شد. بنابراین از غیرفعال بودن اپلیکیشن‌های خود اطمینان حاصل کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید