سیم کارت وثیقه معتبر جهت دریافت وام‌های خرد می‌شود

سیم کارت وثیقه معتبر جهت دریافت وام‌های خرد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، رییس کل بانک مرکزی در بیست و نهمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی در راستای تقویت و اصلاح رابطه بانک‌ها و مشتریان، بسته‌های وام خرد را ارایه کرده است. از این رو سیم کارت موبایل افراد نیز می‌تواند جزو وثیقه بانکی برای دریافت وام محسوب شود.

وام سیم کارت

علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی در رابطه با پرداخت تسهیلات خرد بیان کرد: یکی از محورهای کاری بانک مرکزی تقویت و اصلاح رابطه بانک‌ها و مشتریان بوده است در این باره تامین مالی برای پرداخت تسهیلات خرد مطرح شد. ازاین رو بانک مرکزی بسته‌های وام خرد را ارایه کرد و در این باره وثایق متنوعه و سهلی در نظر گرفته شده به طوری که سیم کارت موبایل افراد می‌تواند جز وثایق بانکی محسوب شود و هدف از این کار سهل کردن وثایق بانکی بوده است.

در دستورالعمل ابلاغی ابتدا اردیبهشت ماه 1401 سقف مبلغ تسهیلات خرد معادل دو میلیارد ریال (200 میلیون تومان) تعیین شده بود همچنین در دستورالعمل یاد شده ضمن احصای فهرستی از تضامین و وثایق قابل اخذ از متقاضیان دریافت تسهیلات خرد، مقرر شده اعطای تسهیلات خرد به متقاضیان دارای سابقه و امتیاز اعتباری بر اساس اعتبارسنجی، در قبال أخذ حداکثر دو مورد وثیقه انجام پذیرد.

در این دستورالعمل، بیش از 15 مورد تضامین و وثایق دیده شده که یکی از آن‌ها سیم کارت دائمی ثبت شده تحت مالکیت متقاضی تسهیلات است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید