همراه اول برنده نشان روابط عمومی دیجیتال ایران شد

همراه اول برنده نشان روابط عمومی دیجیتال ایران شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، در روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401، نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران برگزار شد. در این جشنواره که همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی برگزار می‌شود همراه اول برنده نشان روابط عمومی دیجیتال ایران شد.

روابط عمومی

در نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که با حضور بزرگان، صاحب نظران و فعالان این صنعت برگزار شد از برگزیدگان روابط عمومی ایران در بخش ها و سطوح مختلف تجلیل شد. همراه اول بدلیل پیشرو بودن در خدمات ارتباطی دیجیتال موفق به دریافت نشان‌های ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط‌عمومی دیجیتال و ستاره طلایی روابط عمومی ایران شد.

با توجه به بررسی و ارزیابی‌های انجام شده توسط هیأت داوران این جشنواره، حامد حکاکان مدیرکل ارتباطات همراه اول «ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال» و «ستاره طلایی روابط عمومی» را دریافت کرد.

در این لوح آمده است: با عنایت به رای هیات داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصه های مختلف و کسب شایستگی های لازم برای اطلاق عنوان «ستاره روابط عمومی» به این وسیله لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» در سال 1400 با تاکید بر اهتمام و برتری در روابط عمومی دیجیتال به آن روابط عمومی اعطا می شود.

در این مراسم پیام اتسکو تسوگیهارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) به نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به مناسبت «روز روابط عمومی» نیز قرائت شد که ضمن تبریک به دست اندرکاران روابط عمومی ایران، آرزوی کسب موفقیت در راهبری دو موضوع مهم «تکنولوژی های نوین ارتباطی» و «مدل های دانش بنیان روابط عمومی» را کرد.

وی در پیام خود به اهمیت تکنولوژی اشاره کرده و گفت: امروزه نمی توان روابط عمومی را بدون تکنولوژی متصور شد؛ بنابراین روابط عمومی هایی که در مسیر سرآمدی حرکت می کنند، تلاش دارند از مدل های دانش بنیان در روابط عمومی استفاده کرده و تکنولوژی های مدرن را در ارتباطات به خوبی به کار گیرند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید