بسته ویژه همراه اول به مناسبت عید فطر

بسته ویژه همراه اول به مناسبت عید فطر

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول به مناسبت فرا رسیدن عید فطر، بسته‌ی ترکیبی اینترنت و مکالمه را برای تمامی مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است. خرید بسته ویژه‌ی عید فطر از 10 اردیبهشت ماه امکان پذیر می‌باشد.

عید فطر

بسته ترکیبی عید فطر ویژه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول شامل 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه است و زمان استفاده از آن سه روز می‌باشد. مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند این بسته را به قیمت 10 هزار تومان که این مبلغ بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است خریداری نمایند.

بسته ترکیبی عید فطر ویژه مشترکین انارستان همراه اول نیز شامل 3گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه است و زمان استفاده از آن نیز سه روز می‌باشد. مشترکین انارستان همراه اول می‌توانند این بسته را به قیمت 5 هزار تومان که مبلغ بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده  است خریداری نمایند.

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول برای خرید بسته ترکیبی ویژه عید فطر می‌توانند از امروز 10 اردیبهشت تا 14 اردیبهشت ماه با شماره گیری کد دستوری #67*100* و مشترکین انارستان همراه اول با شماره گیری کد دستوری #7166*100*  اقدام نمایند و یا به اپلیکیشن همراه من مراجعه کنند.

امکان فعالسازی همزمان بسته ترکیبی عید فطر‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد. مشترکین انارستان همراه اول نیز می‌توانند این بسته را همزمان با کلیه‌ی بسته‌های اینترنت و باندل انارستان فعال نمایند.

همچنین امکان خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر است. ولی این بسته رزرو یا تمدید خودکار ندارد. برای استعلام این بسته کافیست کد دستوری #10*100* را شماره‌گیری نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید