طرح مکالمه نامحدود همراه اول به مناسبت ماه رمضان

طرح مکالمه نامحدود همراه اول به مناسبت ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول در ماه مبارک رمضان طرح ویژه‌ای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. در این طرح امکان مکالمه نامحدود با 5 نفر از دوستان و آشنایان که مشترک همراه اول باشند فراهم شده است. طرح مکالمه نامحدود همراه اول از تاریخ 14 فروردین ماه 1401 با شروع ماه مبارک رمضان آغاز و تا 13 اردیبهشت ماه 1401 ادامه دارد.

رمضان همراه اول

تمام مشترکان همراه اول امکان استفاده از طرح مکالمه ویژه ماه مبارک رمضان را دارند و برای استفاده از آن کافیست کد دستوری ستاره 10 ستاره 43 مربع #43*10* را شماره‌گیری نمایید و با پرداخت مبلغ 4900 تومان امکان مکالمه با 5 شماره همراه اولی به صورت نامحدود فراهم خواهد شد.

امکان وارد کردن تمام 5 شماره‌‌ی همراه اول هنگام خرید بسته فراهم می‌باشد ولی در صورت تمایل در طول دوره امکان وارد کردن شماره‌ها وجود دارد فقط باید دقت کنید امکان تغییر شماره پس از ثبت وجود ندارد.

در صورتی که 5 شماره‌‌ی وارد شده در طرح مکالمه نامحدود رمضان همراه اول «تخلیه»، «قطع دو طرفه»، «تعلیق» یا «غیرفعال» شوده باشد امکان اضافه کردن آن وجود ندارد و پیامی با مضمون «نرمال نبودن خط» موردنظر برای مشترکان ارسال می‌شود تا بتوانند آن را با شماره‌ی دیگری جایگزین کنند.

همراه اول 30 جایزه‌ی 10 میلیون تومانی نیز برای تمام مشترکانی که در طرح مکالمه نا‌محدود رمضان شرکت می‌کنند در نظر گرفته است که بعد از پایان ماه مبارک قرعه کشی خواهد شد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید