هدیه ویژه ایرانسل به مناسبت ماه رمضان

هدیه ویژه ایرانسل به مناسبت ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اپراتور‌های تلفن همراه همانند سال‌های گذشته هدایایی را برای مشترکان خود در نظر گرفته‌اند. شرکت ایرانسل نیز بسته‌های هدیه مکالمه را برای مشترکان خود عرضه کرده است.

هدیه رمضان

تمامی مشترکان اپراتور ایرانسل می‌توانند با شروع ماه مبارک رمضان، بسته مکالمه‌ی هدیه‌ی 4+40 را فعال نماییند و پس از فعال‌سازی پس از 4 دقیقه مکالمه‌ی ایرانسلی 40 دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود.

برای فعال‌سازی بسته‌ی مکالمه 4+40 ایرانسل کافیست کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع #2*1*4444* را شماره‌گیری نمایید و یا به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید. زمان استفاده از این بسته مکالمه از تاریخ 14 فروردین ماه تا 11 اردیبهشت ماه 1401 می‌باشد.

بسته دیگری که ایرانسل برای مشترکان خود در نظر گرفته است تا در هنگام سحر از آن استفاده نمایند، بسته مکالمه یک ساعته‌ی ایرانسل می‌باشد زمان استفاده از این بسته مکالمه رایگان ساعت 4 تا 6 بامداد می‌باشد. 

برای فعال‌سازی بسته مکالمه رایگان ایرانسل لازم است کد دستوری ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 1 مربع #1*1*4444* را شماره‌گیری نمایید و یا به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید