اینترنت و مکالمه رایگان در آخرین دوشنبه‌سوری 1400

اینترنت و مکالمه رایگان در آخرین دوشنبه‌سوری 1400

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول طبق روال ماه‌های گذشته در آخرین دوشنبه پایان ماه، در راستای تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکین خود، هدایای ویژه‌ای را برای تمامی مشترکین سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است.

دوشنبه سوری

هدایای در نظر گرفته شده برای مشترکین همراه اول در دوشنبه سوری اسفند ماه شامل بسته‌های اینترنت رایگان 500 مگابایتی تا 100 گیگابایتی (یکروزه از 5 صبح تا 5 عصر) و همچنین بسته‌های مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت از 10 تا 100 دقیقه می‌باشد که به صورت رندوم به مشترکین اختصاص داده می‌شود.

دوشنبه‌سوری اسفند ماه در روز دوشنبه 23 اسفند برگذار می‌شود. مشترکان همراه اول از ساعت 8 صبح روز دوشنبه تا ساعت 23:59 دقیقه همان روز فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 مربع #64*100* بسته خود را فعال نمایند و برنده یکی از هدایای همراه اول باشند. امکان استفاده از این بسته در تاریخ 24 اسفند از ساعت 5 صبح تا ساعت 17 روز سه شنبه می‌باشد.

مشترکین سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان فقط یک بار در تاریخ مشخص شده امکان دریافت هدیه دوشنبه سوری همراه اول را دارند و این بسته هم زمان با سایر بسته‌های مشترک قابل فعال‌سازی می‌باشد. این بسته قابلیت رزرو ندارد و فقط یک بار می‌توان از آن استفاده نمود.

از دیگر روش‌های فعالسازی بسته دوشنبه سوری همراه اول مراجعه به اپلیکیشن همراه اول بخش طرح‌های تشویقی می‌باشد. جهت استعلام بسته نیز کافیست کد دستوری #0*64*100* را شماره‌گیری نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید