جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل

جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل جشنواره‌ی کیف پول دیجیتال را برای مشترکان خود در نظر گرفته است در این جشنواره مشترکان اپراتور ایرانسل می‌توانند با شارژ کردن کیف پول دیجیتال خود و یا خرید از محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار کیف پول دیجیتال در این جشنواره شرکت نمایند.

جشنواره کیف پول ایرانسل

امکان استفاده از کیف‌پول دیجیتال برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل وجود دارد. برای شارژ کیف پول دیجیتال کافیست کد دستوری #1*6* را شماره گیری نمایید و یا به صفحه کیف‌پول دیجیتال در اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنید.

تمام مشترکان ایرانسل که از کیف پول دیجیتال ایرانسل استفاده می‌کنند می‌توانند با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات از طریق کیف پول دیجیتال تا پایان سال 1400، امتیاز خود را در این جشنواره افزایش دهند. مشترکان ایرانسل می‌توانند با افزایش امتیاز از شانس بیشتری نیز برای شرکت در قرعه‌کشی 20 دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 بهره‌مند شوند.

کیف پول دیجیتال از ابزارهایی است که امروزه برای معاملات آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول‌ها به ما امکان می‌دهند تا خرید‌های خود را ، بدون نیاز به استفاده از درگاه‌های پرداخت و رمز دوم، به آسانی انجام دهیم. از مزایای استفاده از سرویس کیف پول دیجیتال ایرانسل می‌توان به امنیت بالا، دسترسی آسان و جوایز و هدایای گوناگون آن نام برد.

در جشنواره کیف پول دیجیتال ایرانسل می‌توانید با هر 5000 تومان شارژ کیف پول دیجیتال، یک امتیاز دریافت نمایید و هر 5000 تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با استفاده از اعتبار کیف پول دیجیتال نیز، یک امتیاز برای هر یک از مشترکان ایرانسل به دنبال خواهد داشت.

کسب و کارهای مختلف آنلاین نیز این امکان را دارند که با اضافه‌کردن محصولات و خدمات متنوع و ارزشمندشان به کیف پول دیجیتال ایرانسل، فرصت مناسبی برای عرضه‌ی آنها به مشترکان ایرانسل در بستر دیجیتال داشته باشند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید