بسته اینترنت تا سقف 30 گیگابایت هدیه روزهای رایتلی

بسته اینترنت تا سقف 30 گیگابایت هدیه روزهای رایتلی

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، یکی از طرح‌هایی که رایتل برای مشترکان خود در نظر گرفته است روز‌های رایتلی می‌باشد در این طرح مشترکان اپراتور رایتل می‌توانند یک روز در هفته شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه یا بسته مکالمه هدیه امتحان نمایند.

روزهای رایتلی

برای دریافت بسته‌ی هدیه رایتل کافیست به اپلیکیشن رایتل من مراجعه نمایید. کاربرانی که اپلیکیشن رایتل من را ندارند می‌توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من، 1 گیگ اینترنت هدیه نیز دریافت نمایند. البته با نصب اپلیکیشن رایتل من امکان استفاده از خدماتی مانند خرید بسته اینترنت، خرید شارژ، آگاهی از مانده بسته اینترنت، جدیدترین طرح‌ها، پرداخت صورت‌حساب، مشاهده نواحی تحت پوشش و ... بهره‌مند شوند.

کلیه مشترکین رایتل در طی هفت روز هفته تنها یک بار مجاز به دریافت هدیه می‌باشند. این هدایا به صورت تصادفی به کاربران اختصاص داده می شود. مهلت استفاده از بسته‌ی روزهای رایتلی، 24 ساعت پس از فعال‌سازی است.

مشترکان این اپراتور تلفن همراه می‌توانند در طرح روزهای رایتلی، بسته‌ی اینترنت هدیه تا سقف 30 گیگابایت را دریافت نمایند. لازم است توجه نمایید که تا زمان منقضی شدن بسته دریافتی، امکان دریافت بسته جدید وجود ندارد.

برای دریافت هدیه روزهای رایتلی لازم است نیاز است سیم‌کارت رایتل فعال باشد بنابراین اگر سیم‌کارت دائمی شما به دلیل بدهی و یا سیم‌کارت اعتباری شما به دلیل عدم وجود اعتبار ریالی، مسدود شده باشد با پرداخت بدهی یا خرید شارژ، نسبت به فعال‌سازی سیم‌کارت اقدام کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید