ایرانسل پیشگام در نصب تجهیزات روی باند فرکانسی 2300

ایرانسل پیشگام در نصب تجهیزات روی باند فرکانسی 2300

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، ایرانسل پیشگام در توسعه‌ی ظرفیت شبکه‌ی پهن‌باند و راه‌اندازی لایه‌ی جدید فرکانسی 2300 مگاهرتز در شبکه‌ی خود که باعث ارائه اینترنت 4G با کیفیت بهتری خواهد بود.

فرکانس ایرانسل

افتتاح طرح‌های ارتباطی ایرانسل که شامل راه‌اندازی لایه‌ی جدید فرکانسی 2300 مگاهرتز در شبکه‌ی پهن‌باند همراه ایرانسل و بهره‌برداری از پروژه‌ی توسعه‌ی ظرفیت مرکز سوییچ ایرانسل در اصفهان است در مراسمی آنلاین و با حضور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، مدیرعامل ایرانسل و اصحاب رسانه برگزار شد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات در این مراسم ضمن تقدیر از ایرانسل به‌عنوان اولین اپراتوری که توانسته در راه‌اندازی لایه‌ی جدید فرکانسی 2300 مگاهرتز در شبکه‌ی خود، پیشگام باشد، از سایر اپراتورها هم خواست تا از اقدام ایرانسل الگو گرفته و گام‌های سریعتری برای اجرای پروژه‌ی مشابه در شبکه‌ی خود بردارند.

وی همچنین در ادامه در رابطه با توسعه ارتباطات ثابت بیان کرد: که هفته آینده طرح بزرگ و ملی را آغاز می‌کنیم و چند صد هزار پورت فیبرنوری را در شهرهای مختلف به مردم تحویل می دهیم. او تأکید کرد که توسعه فیبرنوری و رساندن پوشش 20 میلیون پورت دراین زمینه یک کار بزرگی است که بین 7-8 سال طول می‌کشد؛ اما تلاش این است که تا پایان دولت سیزدهم این پروژه به سرانجام برسد. او ابزار امیدواری کرد که مجموعه این تلاش‌ها باعث افزایش کیفیت و سرعت شبکه و پایداری و در نهایت رضایت مردم شود.

فرکانس 2300

ایرانسل موفق شده است تاکنون 50 سایت ارتباطی در شبکه‌ی پهن‌باند همراه خود را به لایه‌ی جدید 2300 مگاهرتز تجهیز کند و در این مراسم ، یک سایت ارتباطی در منطقه‌ی تهرانسر، به نمایندگی از سایت‌های مذکور، با درخواست مدیرعامل ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات، با حضور مهندس علی قهرمانی مدیرکل برنامه‌ریزی و طراحی رادیوی شبکه‌ی ایرانسل در محل سایت مذکور، افتتاح شد.

مدیر عامل ایرانسل در این مراسم اعلام کرد: در فاز نخست این پروژه، 700 سایت ایرانسل تا پایان فروردین 1401 به این لایه‌ی فرکانسی تجهیز می‌شوند و در فاز دوم نیز، تا مهر ماه سال آینده، تعداد این سایت‌ها به بیش از 1800 سایت خواهد رسید. ان‌شاءالله، در فازهای بعدی نیز، در نیمۀ دوم سال آتی، تجهیز سایر سایت‌های ارتباطی ایرانسل به این لایۀ فرکانسی، اجرا خواهد شد.

ایرانسل همچنین پروژه‌ی توسعه‌ی ظرفیت مرکز سوییچ ایرانسل در اصفهان، با درخواست مدیرعامل ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات، در محل این پروژه، افتتاح شد. با افتتاح پروژه‌ی مذکور، 80 رک به ظرفیت مرکز سوییچ ایرانسل در اصفهان افزوده شد تا به این ترتیب، کیفیت و پایداری شبکه‌ی ایرانسل در مرکز کشور، بیش از پیش بهبود پیدا کند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید