بسته‌های ویژه رایتل به مناسبت دهه فجر

بسته‌های ویژه رایتل به مناسبت دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، شرکت رایتل به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به طراحی بسته‌های ترکیبی "رایتا" نموده است. بسته‌های ترکیبی رایتا با توجه به نیاز مشترکان رایتل با تنوع بیشتر در خدمات و قیمت بسته‌ها طراحی شده است.

بسته های دهه فجر

مشترکان رایتل می‌توانند با توجه به نیاز و بودجه مدنظر خود، هر یک از بسته‌های ترکیبی "رایتا" را در قالب یک بسته شامل، اینترنت، تماس صوتی و پیامک خریداری نمایید و درصورت اتمام هریک از خدمات موجود در بسته (تماس صوتی، حجم ترافیک و پیامک )، می‌توانید از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن، استفاده نمایید.

چنانچه هنگام خرید بسته‌های ترکیبی رایتا، بسته اینترنت فعال داشته باشید، در صورت استفاده از ترافیک بومی(داخلی)، مشمول 50 درصد کاهش تعرفه نسبت به تعرفه بین‌الملل(عادی) خواهید شد. همچنین با توجه به کاهش تعرفه آزاد (بدون بسته) اینترنت رایتل به هر گیگابایت 40 هزار ریال، تعرفه استفاده از خدمات ترافیک بومی و بین‌الملل در زمان استفاده از تعرفه آزاد یکسان است. قیمت‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و بسته‌های هدیه و بسته‌های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند.

بسته های ترکیبی "رایتا" به شرح زیر می‌باشد:

بسته های دهه فجر رایتل

روش‌های خرید بسته های ترکیبی رایتا

  • اپلیکشن رایتل من
  • سامانه کد دستوری ستاره 200 مربع #200*
  • وب‌سایت رایتل / خرید بسته
  • سامانه رایتل من
  • سامانه پیام کوتاه 2020
  • فروشگاه های رایتل

دقت نمایید احتمال تغییر در سرعت اینترنت، بر اساس ترافیک شبکه و در مناطق جغرافیایی مختلف وجود دارد و همچنین لازم به ذکر است برخورداری از خدمات سرويس اينترنت نسل چهارم رايتل بدون نياز به تعويض سيم کارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهی 4G و فعال بودن تنظيمات اينترنت نسل چهارم دستگاه شما در کليه طرح‌های رايتل فراهم می‌باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید