بسته اینترنت ویژه همراه اول به مناسبت دهه فجر

بسته اینترنت ویژه همراه اول به مناسبت دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تمامی مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری خود 43 درصد حجم اینترنت بیشتر با خرید بسته‌های هفت روزه 1.5 و 2.5 گیگابایتی و همچنین بسته اینترنت یک روزه 1 گیگابایتی هدیه می‌دهد.

بسته هدیه دهه فجر

مشترکان همراه اول می‌توانند از تاریخ 12 بهمن ماه لغایت 22 بهمن ماه با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* و یا از طریق اپلیکیشن همراه من نسبت به خریداری بسته اینترنت با همان قیمت فعلی ولی با بیش از %43 حجم اینترنت بیشتر اقدام نمایند.

بسته‌های اینترنت ویژه دهه فجر به شرح زیر می‌باشد:

  • بسته اینترنت 1.5گیگابایت هفت‌روزه + 700مگابایت هدیه با قیمت 10 هزار و 900 تومان
  • بسته اینترنت 2.5گیگابایت هفت‌روزه + 1.1گیگابایت هدیه با قیمت 13 هزار تومان
  • بسته اینترنت 1گیگابایت یک‌روزه + 500مگابایت هدیه با قیمت 6 هزار و 400 تومان

بسته اینترنت دهه فجر فقط مخصوص مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول می‌باشد و مشترکین انارستان امکان خرید این بسته را ندارند. این بسته‌ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارند ولی خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم یا در بازه زمانی اجرای طرح نیز امکانپذیر است.

امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با کلیه بسته‌های اینترنت و ترکیبی وجود دارد. دقت نمایید که قیمت بسته‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %9 مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می‌گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %9 مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.

برای استعلام بسته اینترنت دهه فجر لازم است کد دستوری #10*100* را شماره گیری نمایید همچنین کد دستوری #9*67*100* راهنمای خرید این بسته می‌باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید