شرایط تعویض سیم کارت همراه اول

شرایط تعویض سیم کارت همراه اول

یکی از مشکلاتی که هنگام تغییر سیم‌کارت در گوشی تلفن همراه ممکن است پیش بیاید آسیب دیدن سیم کارت و مخدوش شدن آن است. زمانی که چیپ سیم کارت به هر دلیلی آسیب ببیند دیگر امکان اتصال به شبکه همراه اول وجود ندارد در این شرایط پیام Insert simcard یا Card rejected روی گوشی نمایش داده می‌شود در این صورت تنها راه استفاده از شماره تعویض سیم کارت می‌باشد. جهت تعویض سیم کارت لازم است به صورت حضوری به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه شود تا تعویض سیم کارت و ارائه سیم کارت جدید صورت پذیرد.

تعویض سیم کارت

 مدارک و شرایط لازم جهت تعویض سیم کارت به شرح زیر است:

  • حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی او
  • تکمیل و امضای فرم درخواست
  • ارائه اصل و تصویر کارت ملی
  • ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن درصورت مراجعه وکیل قانونی
  • ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر

مشترکان سیم کارت‌های اعتباری می‌توانند با ارائه اصل و تصویر کارت ملی و برگه مشخصات سیم کارت، نسبت به تعویض سیم‌کارت سوخته و یا آسیب دیده در یکی از دفاتر خدمات ارتباطی اقدام نمایند. هزینه تعویض سیم کارت اعتباری از اعتبار مشترک کسر می‌گردد.

رمز مشترکین تلفن همراه به صورت پیش فرض puk2 سيم كارت فعال بوده و مشترکین در صورت عدم دسترسی به آن می‌توانند با ارسال پیام کوتاه بدون متن به شماره 8910 رمز مربوطه را دریافت نمایند و در صورتیکه رمز را تغییر داده، لکن امکان دسترسی به رمز عبور را نداشته باشند می‌توانند به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و با ارائه مدارک لازم (اصل كارت ملی) نسبت به دریافت رمز انتقال اقدام و سپس رمز دریافتی را تغییر دهند.

مشترکین تلفن همراه که سیم کارت آنها قدیمی می‌باشد می‌توانند جهت انجام تعویض سیم کارت بدون هزینه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی و یا مراکز تلفن ثابت (درتهران) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه نمایند.

در صورتی که در روز تعطیل و یا ساعات غیر اداری مجبور به تعویض سیم کارت باشید می‌توانید به یکی از مراکز تلفن ثابت (سلمان فارسی، شیخ فضل اله، نبوت، مالک اشتر، هجرت) و امور مشترکین مرکز قدس (درتهران) ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید