مسدودسازی تماس‌های بین‌الملل همراه اول

مسدودسازی تماس‌های بین‌الملل همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، چندی پیش محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در رابطه با تماس‌های از دست رفته‌ با سر شماره‌های بین الملل هشدار داد و اعلام کرد در صورت مشاهده تماس از دست رفته قبل از برقراری تماس به سر شماره دقت شود و در صورتی‌ که در زمان تماس روی صفحه گوشی به جز کدهای 0098 یا 98+، کد دیگری شماره‌گیری شد، بلافاصله تماس را قطع کرده و شماره بررسی شود.

میس کال

همراه اول نیز به مشترکان این اپراتور هشدار داده است در صورت مشاهده تماس از دست رفته به کد شماره دقت شود و در صورتی که کد ایران (0098 و +98) نبود و تماس حاصل شده بوده بلافاصله تماس قطع شود.

همراه اول در جهت جلوگیری از کلاهبرداری از طریق سرشماره‌های بین الملل و در راستای ایجاد امنیت خاطر مشترکان، سرویس محدودیت مکالمه بین الملل (تماس 00 به شماره‌های خارج از کشور) را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته تا مشترکان اپراتور همراه اول بتوانند تماس خروجی به مقصد خارج از کشور را مسدود کنند.

مکالمه بین‌الملل یا تماس با خارج از کشور به تماس‌هایی که از کشور ایران به مقصد شماره ثابت و همراه کشور دیگری باشد گفته می‌شود.

سرویس محدودیت مکالمه بین الملل برای مشترکانی که تماس بین‌الملل ندارند می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تمامی مشترکان همراه اول برای استفاده از سرویس محدودیت مکالمه بین الملل می‌توانند کد دستوری #1*2922*10* را شماره گیری نمایید و برای لغو این سرویس نیز کافیست کد دستوری کددستوری #2*2922*10* شماره گیری شود تا کد یکبار مصرف را دریافت و مجدد کد دستوری #2*2922*10* برای وارد کردن کد یکبار مصرف شماره گیری شود.

استفاده از سرویس محدودیت مکالمه بین‌الملل برای تمام مشترکین رایگان می‌باشد و برای دریافت راهنما این سرویس می‌توانید کد دستوری #9*2922*10* را شماره گیری نمایید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید