رایتل 10 ساله شد

رایتل 10 ساله شد

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، شرکت رایتل در دهمین ساگرد فعالیت خود، از تاریخ اول آذر ماه هم‌زمان با 10 سالگی این شرکت خدمات ارتباطی، تعرفه استفاده از هر گیگ اینترنت با تعرفه آزاد رایتل را در سراسر ایران به طور یکسان از 60 هزار تومان به 4 هزار تومان کاهش داد.

تولد رایتل

اپراتور رایتل فعالیت خود را از 30 آبان ماه سال 1390، در مراسمی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی وقت، مدیرعامل شستا، مدیرعامل شرکت تامین تله‌کام و معاون وزیر ارتباطات و فنــاوری اطلاعات آغاز کرد.

اپراتور رایتل اولین ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در ایران بوده که در سال 1389 موفق به اخذ پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انحصار دو ساله جهت ارائه خدمات نسل سوم موبایل شد و تمامی تلاش خود را معطوف به ورود سریع به بازار مخابرات ایران کرد تا بدین ترتیب به عنوان نسل جدید ارتباطات به جامعه ایرانی معرفی شود.

شرکت رایتل به مناسبت دهمین سال روز این اپراتور تلفن همراه گزارشی از عملکرد خود ارائه داده است که طبق آن مشترکین اپراتور رایتل از نیمه دوم سال 99 پایان شهریور 1400 با رشد همراه بوده است. سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال 1400، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم همین سال این رقم به سه و نه دهم درصد تغییر کرد.

رایتل توانسته است بابهبود در بخش  فنی و زیرساختی با بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و بهره‌وری شبکه ارتباطی و پیاده‌سازی مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژه‌ها، منجر به خلق ارزش پایدار در این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور شود.

همچنین این اپراتور توانست در حوزه تعاملات بازرگانی و تجاری با ارائه طرح‌های متنوع و جذاب با توجه به نیاز مشترکین در سراسر ایران، علاوه بر ارتقای رضایت‌مندی مشتریان، سهم رایتل از درآمدهای این بخش، به ویژه در بازار رقابتی امروز به طور جهشی، افزایش دهد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید