تخفیف 40 درصدی داناپلاس ایرانسل برای آموزش آنلاین

تخفیف 40 درصدی داناپلاس ایرانسل برای آموزش آنلاین

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، ایرانسل در راستای حمایت از کاربران در شرایط فراگیری بیماری کرونا و کمک به توسعه آموزش آنلاین، تخفیف‌ ویژه‌ 40 درصدی را برای پلتفرم آموزش آنلاین، دانا پلاس در نظر گرفته است. این طرح تخفیفی از روز دانش آموز، 13 آبان ماه آغاز و تا روز دانشجو، 16 آذر ماه ادامه دارد.

دانا پلاس

طرح‌های تخیفی دانا‌پلاس ایرانسل

طرح‌هایی که امکان تهیه و فعال‌سازی با 40 درصد تخفیف را دارند شامل «A (20 نفره)»، «B++ (100 نفره)»، «F (300 نفره)»، «A (50 نفره)»، «C (20 نفره)» و «B (50 نفره)» می‌شود.

ایرانسل به مناسبت گرامی‌داشت روز دانش‌آموز و روز دانشجو، برای مشترکان جدید دانا پلاس این تخفیف 40 درصدی را در نظر گرفته است که به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی، قابل استفاده است.

پلتفرم دانا پلاس ایرانسل

دانا پلاس پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل می‌باشد که امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین، جلاسات کاری و وبینار را دارد. دانا پلاس که پلتفرم اصلی شبکه دانا می‌باشد در 14 مهر ماه 1399 برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است. برای استفاده از این پلتفرم لازم است ابتدا ثبت نام انجام شود و پس از ورود به سامانه  پرداخت وجه پلن، پلن موردنظر فعال می‌شود و می‌توان وارد صفحه مدیریت مربوطه شد.

امکانات دانا پلاس ایرانسل

دانا پلاس در راستای سهولت استفاده یکپارچه از سیستم مدیریت آموزشی و بستر برگزاری کلاس های آنلاین، اقدام به راه اندازی" رابط برنامه‌نویسی کاربردی" نموده است. با استفاده از این سرویس، مراکز آموزشی به آسانی می توانند سیستم مدیریت آموزشی خود را به سیستم برگزاری کلاس آنلاین داناپلاس متصل نمایند.

در این پلتفرم تلاش شده است که تمام نیاز‌های آموزش آنلاین در مدارس و مراکز آموزشی مانند تخته‌، ابزارهای نوشتاری، امکان ایجاد کلاس‌های زیرمجموعه، برگزاری نظرسنجی و امتحان و امکان اشتراک‌گذاری انواع فایل و بسیاری امکانات دیگر را داشته باشد.

از دیگر امکانات داناپلاس می‌توان به شخصی‌سازی برند، لوگو و فایل ارائه‌ی موجود روی صفحه را برای مؤسسه‌های آموزشی و اشخاص فراهم کند. با استفاده از این امکان، نام و لوگوی مؤسسه، می‌تواند جایگزین اطلاعات مربوط به داناپلاس شود و کاربران، تجربه‌ی کاربری یکپارچه‌ای را تجربه کنند.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید