ام‌تی‌ان همکاری خود با ایرانسل را ادامه می‌دهند

ام‌تی‌ان همکاری خود با ایرانسل را ادامه می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، مدیر عامل گروه ام‌تی‌ان اعلام کرده است که  همکاری MTN با ایرانسل ادامه ‌خواهد داشت. این گروه هیچ برنامه‌ای برای خروج از ایران ندارد و فقط در منطقه خاورمیانه قصد خارج شدن از کشور‌های سوریه، یمن و افغانستان را دارند. وی بر ادامه‌ی مسیر با ایرانسل به‌عنوان یک کسب‌وکار موفق و راهبر بازار، با همراهی ام‌تی‌ان، تأکید کرد.

همکاری ام تی ان و ایرانسل

در تابستان سال گذشته گروه MTN اعلام کرد به علت پیچیدگی و بی ثباتی در منطقه خاورمیانه، طی مدت کوتاهی سرمایه خود را از این منطقه خارج می‌کند که در ابتدا از کشور‌های سوریه، افغانستان و یمن پس از آن کشور ایران قرار داشت.

حال پس از مدت یک سال رئیس هیأت‌مدیره‌ی گروه ام‌تی‌ان، مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان و معاون گروه ام‌تی‌ان در منطقه‌ی خاورمیانه و شمال آفریقا از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید به عمل آورده‌اند و به ادامه همکاری با ایرانسل و حمایت از کسب و کار در ایران تاکید کردند. وی دستاوردها و اقدامات انجام شده طی دوران اخیر در ایرانسل را ستود و بر ادامه‌ی گذار به تحول دیجیتال، از جمله در حوزه‌هایی همچون فین‌تک، تأکید کرد.

رالف موپیتا، مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان نیز بیان کرد: ام‌تی‌ان همچنان بر ایران، به‌عنوان یک بازار مهم، تمرکز خواهد داشت و این موضوع، با رویکرد آفریقا محور گروه ام‌تی‌ان و برنامه‌ی ما برای خروج از کشورهایی مانند سوریه، یمن و افغانستان، تناقضی ندارد.

همکاری ایرانسل

موپیتا در ادامه بیان کرد که تمرکز بر روی بازار ایران تناقضی با رویکرد آفریقا محور ما ندارد و موازی با آن است. وی خواستار ادامه تحولات دیجیتال در ایران مانند پیشتازی در نسل چهارم تلفن همراه بود و تاکید کرد پیشتازی در ارائه‌ی نسل پنج 5G نیز با قدرت ادامه داشته باشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید