درخواست بهبود سیستم آنتن دهی اپراتورها

درخواست بهبود سیستم آنتن دهی اپراتورها

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند ، در چند ماه گذشته عده زیادی از مشترکین اپراتورهای تلفن همراه از آنتن دهی ضعیف و سرعت پایین تمامی اپراتورها ناراضی بودند. از این رو غلامرضا داداش زاده ، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور از تمام اپراتورها تقاضا کرده تا برای بالا رفتن کیفیت مدارهای الکترونیکی و پوشش بهتر که مخاطبان خواهان آن هستند ، کوشش بیشتری داشته باشند.

آنتن دهی

وی با بیان اینکه مصوبه ۱۱۹ کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص شرایط کیفی مربوط به ارائه خدمات نسل دو و بالاتر تلفن همراه به اپراتور ها ابلاغ شده است ، خواستار روش های بهتری برای پوشش جاده ها و شهر ها شده تا هرچه زودتر به استانداردهای این مصوبه برسد.

دادش زاده با تاکید بر اینکه سازمان رگولاتوری بنا به گزارش اپراتورهای تلفن همراه و ستادهای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، شبکه های تلفن همراه را از لحاظ گسترش و کیفیت دنبال می کند ، از روند رو به رشد و پیشرفت کیفیت شرکت ها نسبت به سال های قبل خبر داد و باز هم خواهان تلاش بیشتر اپراتورها برای کم شدن فاصله و رسیدن به استاندارد جهانی و منطقه ای شد.

داداش زادهداداش زاده - معاون رگولاتوری کشور

وی در مورد مشکلات حاضر برای توسعه دادن شبکه های موبایل توضیح داد : در منطقه های پرجمعیت در برخی از شهرهای کشور ، که روند ساختمان سازی بالا است ، در شبکه های تلفن همراه اختلال ایجاد شده و باید برای توسعه دادن شبکه ها در این مناطق ، سایت های جدیدی تاسیس شود تا هرچه سریعتر مشکلات موجود به پایان رسد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید