بسته مکالمه ویژه هفته وحدت همراه اول

بسته مکالمه ویژه هفته وحدت همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب‌سایت رند، همراه اول به مناسبت سالگرد میلاد پیامبر (صل الله علیه و آله) و هفته وحدت برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان خود بسته مکالمه درون شبکه (تلفن همراه و ثابت) با تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

هفته وحدت
همراه اول در هفته وحدت که فاصله میان 12 ربیع‌الاول سالگرد میلاد پیامبر اسلام(ص) بنابر روایات اهل سنت، تا 17 ربیع‌الاول تاریخ ولادت حضرت محمد(ص) بنابر روایات شیعیان است طرح مکالمه ویژه‌ای را برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. در این طرح مشترکان همراه اول می‌توانند در هر روز، یکبار بسته 60 دقیقه مکالمه داخل شبکه (تلفن همراه و ثابت) را با قیمت 10,000 ریال را از تاریخ 27 مهرماه تا 2 آبان‌ ماه 1400 خریداری کنند.

مشترکان همراه اول این امکان را دارند که هر روز یک بار نسبت به خرید و فعال‌سازی بسته مکالمه ویژه هفته وحدت اقدام نمایند و از این تخفیف استفاده کنند. فقط باید دقت نمایید که این بسته‌ها قابلیت تمدید خودکار و یا رزرو ندارد.

امکان فعالسازی همزمان بسته مکالمه هفته وحدت‌ برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با کلیه بسته‌‌های مکالمه و اینترنت وجود دارد، و تنها برای بسته‌های %30 تخفیف و %50 تخفیف مکالمه امکان فعال‌سازی همزمان وجود ندارد.

برای فعال‌سازی بسته مکالمه هفته وحدت کافیست کد دستوری ستاره 10 ستاره 3361 مربع #3361*10* را شماره‌گیری نمایید و یا با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 33 مربع #33*10* و گزینه هفته وحدت را انتخاب نمایید. زمان استفاده از این بسته، از ساعت 7 صبح تا 11 شب همان روز می‌باشد.

مشترکان همراه اول باید دقت نمایند که قیمت بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری و انارستانی‌ها در زمان فعالسازی بسته %9 مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می‌گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %9 مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.

برای استعلام وضعیت بسته خود نیز کافیست کد دستوری ستاره 10 ستاره 3360 مربع #3360*10* را شماره گیری کنید.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید