تولد 15 سالگی ایرانسل با هدیه 2 گیگابایتی اینترنت

تولد 15 سالگی ایرانسل با هدیه 2 گیگابایتی اینترنت

ایرانسل در پانزدهمین سالگرد راه‌اندازی این اپراتور، به مشترکان خود 2 گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد. تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از تاریخ 27 مهر ماه تا 3 آبان ماه با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 5 مربع #5* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یک بسته هدیه 2 گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. زمان استفاده از این بسته فقط یک روز می‌باشد و تا پایان روز فعال‌سازی قابل استفاده است و این بسته فقط یک بار برای مشترکان ایرانسلی قابل دریافت می‌باشد.

تولد 15 سالگی ایرانسل

ورود ایرانسل به بازار خرید و فروش سیم کارت و تلفن همراه از 29 مهر ماه 1385 آغاز شد تا متقاضیان دریافت سیم‌کارت بتوانند با هزینه بسیار اندک و در زمان کوتاهی اقدام به خرید شماره تلفن همراه نمایند.

ایرانسل در مهر سال 1382، با هدف اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و تحقق ماده 124 این برنامه و با هدف توسعه ارتباطات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی و همچنین با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخلی و ترویج رقابت، تضمین رقابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه‌ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف‌کنندگان، مقدمات برگزاری مزایده اپراتور دوم تلفن همراه توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت برپا شود و پس از آن کنسرسیوم «ام‌تی‌ان ایرانسل» در مزایده اپراتور دوم تلفن همراه کشور  برنده شد.

ایرانسل پس از دریافت مجوز در زمان کوتاهی در تاریخ 29 مهر 1385، شبکه‌ی تلفن‌همراه ایرانسل، به صورت رسمی در شهرهای تهران، مشهد و تبریز راه‌اندازی شد. این اپراتور با سرعتی چشمگیر در سراسر کشور توسعه یافت و با ارائه خدمات با کیفیت در سطح استانداردهای جهانی، از جمله ارائه‌ی نسل 2.75 تلفن همراه (EDGE) با ویژگی استفاده از اینترنت همراه برای نخستین بار در ایران، مشترکان زیادی را به خود جلب کند و سهم قابل توجهی از بازار تلفن‌همراه ایران را به دست آورد. پس از آن خدمت وایمکس و خدمت اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) را به مشترکان خود ارائه کرد.

ایرانسل توانست پس از خاتمه یافتن انحصار در ارائه‌ی خدمات پهن‌باند همراه، شبکه‌ی تلفن‌همراه خود را به نسل سوم و پس از آن به نسل چهارم تلفن همراه ارتقا دهد و مطالعات فناوری نسل پنج را آغاز نماید. این اپراتور نسل پنج تلفن‌همراه در ایران را در تاریخ اول مرداد ماه 1399 به صورت تجاری عرضه کرد و اقدام به افتتاح سایت تجاری نسل پنجم در شهر‌های مختلف نمود و تاکنون هفت سایت 5G را در شهر‌های مختلف ایران راه‌اندازی کرده است.

ایرانسل، موفق به ثبت رکورد سرعت اینترنت در ایران با سرعت 3.909 گیگابیت بر ثانیه، در شبکه‌ی واقعی و تجاری نسل پنج، است. ایرانسل همچنان، با داشتن هفت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های تجاری 5G در ایران است و مطالعه بر روی نسل ششم تلفن‌همراه یا 6G را آغاز کرده است.

دکتر بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در نشست خبری پانزدهمین سالروز راه‌اندازی شبکه‌ی تلفن‌همراه ایرانسل، به ثبت رکورد 16.8 پتابایت برای مصرف روزانه‌ی دیتا در شبکه‌ی این اپراتور اشاره و بیان کرد: ایرانسل به دنبال ورود به نسل 5.5 تلفن‌همراه است.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید