انعقاد قرارداد 1200 میلیارد تومانی همراه اول

انعقاد قرارداد 1200 میلیارد تومانی همراه اول

به گزارش پایگاه خبری وب سایت رند، شرکت همراه اول قرار داد بومی‌سازی تولید داخلی آنتن را به ارزش 1200 میلیارد تومان منعقد کرده است. هیاتی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با همراهی مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل و جمعی از مدیران همراه اول امروز 15 شهریور ماه 1400 از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند.

آنتن داخلی همراه اول

در جریان این بازدید همراه اول گزارشی از وضعیت تجاری خود ارائه داد. همراه اول با در اختیار داشتن 60 درصد سهم بازار درآمدی اپراتورهای سیار کشور، اظهار داشت: همراه اول با در اختیار داشتن این پتانسیل عظیم، توسط مرکز تحقیق و توسعه خود قرارداد بومی سازی و تولید داخلی با شرکت های مختلف داخلی در حوزه آنتن به ارزش 1200 میلیارد تومان منعقد کرده است. همچنین انعقاد قرارداد 400 میلیارد تومانی برای تولید لینک‌های رادیویی را هم داشتیم.

در طی این بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جریان وضعیت پلتفرم های دیجیتال همراه اول نظیر شاد قرار گرفتند. پلتفرم شاد بستری برای امر آموزش و پرورش دانش آموزان می‌باشد که پس از شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد و در مدت کوتاهی از زمان آغاز توانست پهنای باند مصرفی آن از واتساپ نیز سبقت بگیرد.

طبق اعلام روابط عمومی همراه اول: با وجود اینکه تا پیش از توسعه و بهره برداری از این بستر آموزشی، کاری در مقیاس شاد انجام نشده بود و تمامی زیرساخت ها توسط همراه اول توسعه یافت، اما تا امروز هیچ هزینه ای برای توسعه و پشتیبانی آن از دولت دریافت نشده است. توسعه این بستر در کنار سایر پلتفرم های دیجیتال همراه اول، بیش از پیش نقایص شبکه ملی اطلاعات را نمودار ساخت که برای رفع آنها، توسعه دیتاسنتر هم در دستور کار اپراتور اول تلفن همراه قرار گرفت تا تمامی کاربران ارتباطی در کشور به شکل عادلانه قادر به استفاده از سرویس های پرکاربرد باشند.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این بازدید همچنین با اشاره به رایگان بودن اینترنت برای بستر پرترافیکی همچون شاد، خبر از آمادگی این اپراتور برای ادامه ارائه رایگان اینترنت این شبکه داد؛ در حالی که چند ماه پیش وزارت ارتباطات با ارسال نامه‌ای به اپراتورها اعلام کرده بود که اینترنت مصرفی برای این بستر رایگان نباشد.

برای ثبت نظر وارد شوید.
ورود و ثبت نام
قیمت روز سیم‌کارت اخبار راهنما قوانین سوالات متداول درباره ما
همراه اول
ایرانسل
سرشماره‌های پربازدید
رایتل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید
شاتل موبایل
پیش‌شماره‌ها
سرشماره‌های پربازدید